کد خبر: ۶۱۵۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

سانحه رانندگی مرگبار برای زائرین اربعین

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از تصادفات مرگبار در محور حمیل-سرابله و مرگ سه نفر از زوار اربعین در این حادثه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این حادثه مرگبار حوالی ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز (پنجشنبه، 18 مهر) در محور حمیل - سرابله رخ داد.

وی افزود: بر اثر این سانحه راننده آقا و دو سرنشین دیگر خودرو شامل یک خانم و یک پسر نوجوان که اعضای یک خانواده بودند جان خود را از دست دادند.

حیدری تصریح کرد: بررسی همکاران ما نشان می‌داد این خانواده از زیارت کربلا و از طریق مرز مهران به کشور بازگشته بودند که اسیر این حادثه شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده انحراف به چپ خودروی تویوتا به علت خواب آلودگی علت وقوع این حادثه مرگبار بوده است.

وی گفت: در این سانحه مشکل خاصی برای رانندگان و سرنشینان دو دستگاه اتوبوس که با خودرو سواری برخورد داشتند رخ نداده و تنها تعدادی از آنها دچار جراحت‌های مختصر شدند.

حیدری یادآوری کرد: رانندگان و زائران اربعین باید توجه کنند که به هیچ عنوان در حالت خستگی و خواب آلودگی در جاده‌ها تردد نکنند، چرا که کوچکترین غفلت می‌تواند عواقل جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان گفت: محورهای حمیل - سرابله، هرسین و نورآباد به سمت بیستون، سنقروکلیایی - بیستون، اسلام آبادغرب - ایوانغرب، سرپل ذهاب به قصرشیرین و نهاوند - کنگاور که مسیرهای اصلی تردد بیشتر زائران اربعین است 2 طرفه بوده و امکان تصادف رخ به رخ در این شرایط با کوچکترین غفلت زیاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین