کد خبر: ۶۱۵۴۱۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

همه آنچه از بازی ایران و کامبوج باید بدانید

بازی فردای تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج که در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر و جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، نکات قابل توجهی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

دومین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارچوب مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، امروز مقابل تیم ملی کامبوج برگزار می شود. بازی که برای شاگردان ویلموتس می تواند پله خوبی برای جمع آوری امتیاز و بالاتر رفتن رنک گلزنی اش در این گروه شود.

تیم ملی کشورمان در بازی اول خود مقابل هنگ کنگ به پیروزی دو بر صفر رسید و حالا دیدار با کامبوج می تواند فرصت خوبی برای شاگردان ویلموتس باشد تا علاوه بر کسب امتیاز، در گلزنی هم تمرین داشته باشند.

همه آنچه از بازی ایران و کامبوج باید بدانید

در مورد این بازی موارد قابل توجهی وجود دارد که می توانید در زیر بخوانید:

* تیم ملی کامبوج در رنک 169 جهان قرار دارد و از نظر جایگاهی، با تیم ملی کشورمان قابل مقایسه نیست. این تیم در دو بازی قبلی خود، مقابل هنگ کنگ و بحرین به ترتیب با نتایج یک بر یک و یک بر صفر متوقف شده؛ اما ایران در رقابت با کامبوج، دومین دیداری است که برای مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا قدم به میدان می گذارد.

* 3 هزار و 200 هوادار زن بازی ایران را با حضور در ورزشگاه آزادی، از نزدیک تماشا می کنند.

* دیدار ایران و کامبوج به دلیل حضور هواداران خانم در ورزشگاه آزادی، با توجه ویژه ای از سوی رسانه های خارجی مواجه شده است. بیش از 50 خبرنگار خارجی برای پوشش این مسابقه از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال درخواست کارت شناسایی کرده اند.

* هواداران خانم برای حضور در ورزشگاه آزادی باید از پارکینگ اتوبوسرانی، واقع در ضلع شرقی استادیوم آزادی تردد کنند. جایگاه های 6 تا 9 هم اختصاص به بانوان دارد. بانوان از گیت های مخصوصی که برای آنها در نظر گرفته شده می توانند وارد ورزشگاه و سپس خارج شوند.

* برای اولین بار قرار است فردا 5 دوربین چهره زن که از پیش صحبت هایی برای وجود آنها در ورزشگاه بود، نصب شده و مورد استفاده قرار گیرند.

* هشت سفیر از کشورهای مختلف در ورزشگاه آزادی حاضر می شوند تا بازی ایران و کامبوج را از نزدیک تماشا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین