کد خبر: ۶۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

جام‌جهانی والیبال/ ایران ۳ بر صفر تونس را شکست داد

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، به مصاف تیم تونس رفت و این تیم را با قاطعیت شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :

از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنج‌شنبه ۱۸ مهر، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، در شهر شانگهای به مصاف تیم ملی تونس رفت و موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهد.

با تصمیم ایگور کولاکوویچ ایران با ترکیب میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی بازی را آغاز کرد.

جام‌جهانی والیبال/ ایران ۳ بر صفر تونس را شکست داد

* ست اول: ۲۶ - ۲۴ ایران

دو تیم بازی پایاپایی داشتند تا اینکه ایران با دفاع کریمی، ۵ - ۳ پیش افتاد. با بیرون رفتن آبشار تونس، ایران ۸ - ۶ وقت استراحت فنی اول را به دست آورد. با شروع بازی ایران عملکرد بهتری در دفاع داشت و توسط یلی ۱۲ - ۹ پیشی گرفت.

پس از اشتباهات‌ متوالی بازیکنان ایران در حمله، دو تیم در امتیاز ۱۵ - ۱۰ به سود تونس راهی وقت استراحت فنی دوم شدند.

با شروع بازی دو تیم تا امتیاز ۲۳ به صورت مساوی پیش رفتند تا اینکه ‌با ‌ثبت امتیاز ۲۴ برای تونس، کولاکوویچ برای ایران‌وقت استراحت گرفت.

ایران توانست با درخشش یلی در خط سرویس وجواد کریمی در دفاع، ۲۶ - ۲۴ پیروز ست نخست بازی شود.

* ست دوم: ۲۵ - ۱۷ ایران

با شروع این ست سرویس‌های ایران روند بهتری داشت تا با خراب شدن دریافت‌های تونس، دو تیم در امتیاز ۸ - ۵ به سود ایران راهی وقت استراحت فنی اول شوند. در حالی‌که تونسی‌ها اختلاف را به دو امتیاز کاهش داده بودند، شاگردان‌ کولاکوویچ ۱۶ - ۱۴ وقت استراحت فنی اول را ازآن خود کردند.

با شروع بازی ایران اختلاف را به ۴ امتیاز افزایش داد تا تونسی‌ها در امتیاز ۱۸ - ۱۴ وقت استراحت بگیرند. در ادامه نیز شرویس‌های خوب اسفندیار کار را برای دریافت‌های تونس سخت کرد تا ایران با افزایش اختلاف، ۲۵ - ۱۷ ست دوم را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.

* ست سوم: ۲۵ - ۲۲ ایران

جوانان ایران در این ست نیز با سرویس‌های خوب خود شروع بهتری از حریف داشتند و ۴ بر ۱ پیش افتادند. نهایتا ایران با حفظ اختلاف سه امتیازی، ۸ - ۵ وقت استراحت فنی نخست را به دست آورد. در ادامه نیز ایران توسط یلی ومجرد عملکرد بهتری در حمله و دفاع داشت تا نهایتا دو تیم در امتیاز ۱۶ - ۱۱ به سود ایران، راهی وقت استراحت فنی دوم شوند.

با شروع مجدد بازی، پس از اتمام یک رالی زیبا ایران اختلاف را به شش پوئن افزایش داد و ۲۰ - ۱۴ پیشی گرفت. تونسی‌ها با سه امتیاز سرویس متوالی اختلاف را به سه پوئن کاهش دادن تا کولاکوویچ در امتیاز ۲۱ - ۱۸ برای ایران وقت استراحت بگیرد. نهایتا ایران با دفاع مجرد، ۲۵ بر ۲۲ پیروز ست سوم شد تا در مجموع ۳ بر صفر برنده این دیدار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین