کد خبر: ۶۱۵۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
وزیر ارتباطات اپراتورها را ملزوم به شفاف‌سازی کرد

از جیب هر اپراتور چقدر صرف «وس» شده است؟

آذری جهرمی اپراتورها را ملزم کرد اعلام کنند طی سه سال گذشته چه مبلغی از جیب‌شان برای خدمات وس و به حساب چه شرکت‌هایی رفته است؟
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات از ۱۵ روز قبل اعلام کرد قصد دارد به خدمات ارزش افزوده (وس) پایان دهد. اقداماتی که ظرف این مدت آغاز شد واکنش‌هایی به همراه داشت. اما در نهایت آذری جهرمی اپراتورها را ملزم کرد اعلام کنند طی سه سال گذشته چه مبلغی از جیب‌شان برای خدمات وس و به حساب چه شرکت‌هایی رفته است؟

محمد جواد آذری جهرمی در توییتر خود نوشت: «خیلی ممنون از همه مردم عزیز و به ویژه نمایندگان محترمی از مجلس که از پایان وس حمایت کردند. در گام اول شفاف‌سازی، اپراتورها را ملزم کردیم طی یک هفته به هر مشترک اعلام کنند در سه سال گذشته چه مبلغی از جیب‌شان برای خدمات وس و به حساب چه شرکت‌هایی رفته است، آمار بسیار جالبی خواهد شد.»

از جیب هر اپراتور چقدر صرف «وس» شده است؟

خدمات ارزش‌افزوده یا همان Value added service که به ‌اختصار Vas نامیده می‌شود به خدماتی اطلاق می‌شود که کاربران در ازای دریافت محتوا و استفاده از آن‌ها، هزینه پرداخت می‌کنند که علاوه بر بازدهی بالا برای اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ خدمات تلفن همراه، از جمله شاخص‌های قوی برای رونق بخشیدن به کسب‌وکارها به حساب می‌آیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین