کد خبر: ۶۱۵۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

طرفداری که همه بلیط مسابقه را خرید

تماشای بازی تیم خوشه طلایی و آرمان گهر سیرجان از هفته هشتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برای تماشاگران ساوه ای رایگان اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

این برای اولین بار در فصل جاری است که تیم خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران ساوه میزبان است و پیش از این به دلیل آماده نبودن استادیوم در شهر قم از حریفان میزبانی می کرد. بااین حال تیم خوشه طلایی دراولین فصل حضور در لیگ یک 15 امتیاز از 7 بازی کسب کرده و در حال حاضر یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود.

بر اساس اعلام باشگاه خوشه طلایی یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم خوشه طلایی ساوه همه بلیط این بازی را خریداری کرده است تا تماشاگران ساوه ای مجبور نباشند برای ورود به استادیوم و تماشای این بازی بهای بلیط پرداخت کنند.

طرفداری که همه بلیط مسابقه را خرید

هدایت تیم خوشه طلایی ساوه بر عهده محسن عاشوری است که فصل گذشته به همراه این تیم قهرمان لیگ 2 شد و به لیگ یک صعود کرد. جالب اینکه آخرین بازی خانگی تیم خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران ساوه در فینال لیگ 2 در برابر تیم آرمان گهر بوده که با برتری یک بر صفر تیم خوشه طلایی پایان یافت. دراین فصل هم اولین بازی خانگی خوشه طلایی هم در برابر آرمان گهر برگزار می شود با این تفاوت که اینبار هر دو تیم در لیگ یک هستند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین