کد خبر: ۶۱۵۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

کالدرون: حسینی یک کاپیتان نمونه برای تیم من است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی کاپیتان و بازیکنی نمونه برای تیم من است اما وقتی می‌بازیم همه می‌گویند چرا او بازی نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

گابریل کالدرون روز پنجشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شروع تمرینات تیمش پس از یک تعطیلی پنج روزه اظهار داشت:‌ امروز بدون حضور بازیکنان ملی پوش تمرینات را آغاز می‌کنیم و پس از آخرین تمرینی که برگزار کردیم، هیچ بازیکن مصدومی نداشتیم و امروز هم تمام نفرات در تمرین حضور دارند.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر جدایی جونیور براندائو از تیمش گفت: در حال حاضر چنین تصمیمی در خصوص این بازیکن نگرفته ام او بازیکن جوانی است که تلاش می‌کند خودش را با شرایط وفق دهد و امیدواریم که او ابتدای گلی به ثمر برساند و این روند را ادامه دهد تا هواداران از عملکرد وی راضی و خوشحال باشند و به سطح مورد نظر ما برسد.

کالدرون: حسینی یک کاپیتان نمونه برای تیم من است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتقادات کارشناسان از عملکرد تیمش بویژه ضعف خط هجومی این تیم افزود: در حال حاضر اولویت ما این است که پای علی علیپور به عنوان مهاجم اول پرسپولیس به گلزنی باز شود.

کالدرون ادامه داد: وی در آخرین بازی برابر شهر خودرو عملکرد خوبی داشت و تنها در گلزنی کمی دچار مشکل شد.

این مربی آرژانتینی تصریح کرد: در مورد جونیور باید بگویم من درجریان انتقاداتی که از وی می شود، هستم او هنوز نتوانسته توقعاتی که از وی داریم را برآورده کند اما در بازی آخر جونیور اصلا بازی نکرد و من نمی‌دانم چرا روی بازیکنی که در بازی آخر بازی نکرده انقدر فشار وارد وجود دارد.

وی اضافه کرد:‌ خیلی از کارها را خوب انجام می‌دهیم ولی دلیل اینکه چرا فقط سه گل در این ۶ بازی زده‌ایم را نمی‌دانم و نمی توانیم همه تقصیرها گردن جونیور بیاندازیم در حالی فقط سه بازی کرده است.

کالدرون گفت:‌جونیور گزییه نهم ما بود و توقع ما این است که او به عنوان یک بازیکن جوان به تیم کمک کند. در فوتبال روز دنیا جذب بازیکن خوب و گلزن چندان ارزان نیست.

سرمربی سرخپوشان در خصوص محرومیت هواداران برای همراهی تیمش در برابر پیکان اضافه کرد: ‌دلیل اینکه چرا باید بدون هواداران بازی کنیم را هنوز نمی‌دانم ما از ابتدا با جرایمی مواجه شدیم که چندان توجیهی ندارد.

این سرمربی آرژانتینی ادامه داد:‌فرشاد احمد زاده در بازی شهرآورد بازیکن حریف را یک هل کوچک داد اما سه جلسه محروم شد و این درحالی بود که برای بازیکن استقلال که همین حرکت را کرد محرومیتی در نظر گرفته نشد.

وی گفت:‌در تمام دنیا وقتی ۲ تیم برابر هم قرار می‌گیرند اگر اتفاقی رخ دهد جرایم و محرومیت ها برای تیم میزبان است در دیدار با تراکتور نارنجک انداختند سنگ زدند و فحاشی کردند، اما محرومیت آنان بخشیده شد ولی چرا ما باید در برابر پیکان بدون هواداران بازی کنیم؟

کالدرون افزود:‌به نظر می رسد معیارها برای جرایم متفاوت است البته امیدوارم در آینده معیارهای کمیته انضباطی برای همه یکسان باشد.

این مربی اضافه کرد:‌ نمی دانم چرا در یک اتفاق مشابه برای ۲ تیم، برای یکی تصمیم سختگیرانه گرفته می شود و برای دیگر تصمیمی کاملا متفاوت با تیم اول در نظر می‌گیرند.

او خاطرنشان کرد: این معیارها باید معقول باشد عدالت باید برای همه یکسان باشد اینکه علیرضا بیرانوند برای یک حرکت محروم شود در صورتی که انتظار می رفت تراکتور سازی هم به خاطر اتفاقاتی که روی سکو رخ داد، هوادارانش محروم شوند.

سرمربی سرپوشان اضافه کرد:‌ در این فصل بیرانوند، فرشاد احمد زاده و شجاع خلیل زاده را به خاطر محرومیت از دست داده‌ایم اما محرومیت تراکتورسازی بخشیده شد. شاید شما دلیل این تصمیمات را بدانید اما من از دلایل آن بی‌خبر هستم.

وی در مورد اینکه کمیته انضباطی هشدار داد، مسئولان تیم ها تنها در مورد تیم خودشان اظهار نظر کنند، گفت:‌ من عادت دارم که آزادانه سخنانم رامطرح کنم و همیشه در عین اظهار نظراتم به همه تیم ها احترام گذاشته‌ام.

کالدرون گفت:‌ امیدوارم این حق را که در همه جای دنیا داشته‌ام در ایران نیز رعایت شود و بتوانم نظرم را بگویم هر کدام از شما خبرنگاران نیز این توقع را دارید که عدالت برای همه یکسان اجرا شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه مقدار خودش را در گل نزدن مهاجمان پرسپولیس مقصر می‌داند، گفت: همیشه مربی اولین مسئول تمام اتفاقاتی است که در تیم رخ می‌دهد من مربی هستم که از خود انتقاد می‌کنم و آمار مسابقات را نیز رصد می‌کنم.

این مشخص است که تیم هایی که آمار گلزنی بالایی ندارند در خط حمله مشکل دارند در حال حاضر جای رونالدو در رئال مادرید خالی است. این اتفاقات در تمام تیم‌های دنیا رخ می‌دهد و ما از این شرایط مستثنی نیستیم.

وی ادامه داد: من از روند تیم راضی هستم و در ۲ بازی آخر عملکرد خوبی داشتم آمار بازی‌های تیم را دارم ما در آخرین بازی ۹ ضربه به دروازه داشتیم در برابر ۷ ضربه که بازیکنان تیم شهر خودرو زدند.

این مربی گفت: از طرفی آمارها نشان می‌دهد میزان دوندگی تیم من از تمام تیم‌های حاضر در لیگ اروپا بیشتر بوده‌است.

وی تاکید کرد:‌ میانگین دوندگی اتلتیکو مادرید ۱۱۴ کیلومتر بود وتیم آژاکس هلند ک میزان دوندگی بیشثتر نسبت به سایر تیم‌ها دارد ۱۱۸ کیلومتر است و این درحالیست که میزان دوندگی تیم پرسپولیس ۱۲۰ کیلومتر و ۶۰۰ بود.

سرمربی تیم سرخپوشان پایتخت گفت:‌ آمار خوبی داشیم اما وقتی بازی را واگذار می کنیم انتقادات مطرح می‌شود، حق با شما است ما خوب بازی می کنیم و عملکرد خوبی داریم از طرفی من به علی علیپور اعتماد دارم و مطمئن هستم که او شرایط خوبی پیدا خواهدکردو از طرفی سایر بازیکنان نیز پایشان به گلزنی باز می‌شود.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درخصوص واکنش هایی که به سخنان او پس از بازی با شهر خودرو در مورد سید جلال حسینی مطرح شد، گفت:‌وقتی تیمی بازی را واگذار می‌کند برخی خبرنگاران خبر را عوض می‌کنند صحبت من پس از بازی در برابر شهر خودور این بود که وقتی بازیکنی ۲ هفته تمرین ندارد با ۲ روز تمرین نمی‌تواند شرایط بازی در تیم مرا داشته باشد.

وی تصریح کرد:‌ بازیکنی که سنش بیشتر است این مساله بیشتر برایش صدق می‌کند حسینی یک کاپیتان نمونه برای تیم من است از طرفی سه مدافع در سطح تیم ملی داریم که طبیعی است یکی از آنان بیرون بماند البته همین سوال را اول فصل در خصوص محمد حسین کنعانی زادگان مطرح کردند که چرا وی بازی نمی‌کند. حالا هم به خاطر اینکه مسابقات را واگذار می‌کنیم این سوال را می پرسید که چرا حسینی بازی نمی‌کند.

کالدرون گفت:‌ همیشه در پرسپولیس بازیکنان خوبی حضور دارند که در مسابقات فرصت بازی به آنان نمی‌رسد اما وقتی می‌بریم کسی نمی‌گوید چرا فلان بازیکن بازی نکرده است. تلاش ما این است که در تمام مسابقات برنده باشیم اما اگر نبریم مسئولش من هستم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص انتقادات علیه حسین ماهینی افزود: او بازیکنی خوب و اماده برای من است و بازی وی در سطح بین‌المللی است ماهینی ۷ دقیقه بازی و زمانی به مهدی عبدی رسید.

وی ادامه داد: هنگامی که ما به تجربه نیاز داریم، از بازیکن با تجربه استفاده می کنیم اما چون در دقیقه پایانی گل خوردیم به ما می گویند چرا در دقایق پایانی ماهینی را به میدان اوردی می دانم این حرف ها مطرح می شود اما مشکل اصلی ما گلزنی است نمی شود تیم بزرگی مانند پرسپولیس در ۶ بازی فقط سه گل زده باشد

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: این یک حقیقت است که ما با سه تیم بزرگ بازی کرده ایم و امیدوارم در بازی های آینده این آمار بهبود پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین