کد خبر: ۶۱۵۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳

دستگیری عامل تیراندازی در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:‌ فردی که روز گذشته به علت اختلافات شخصی در یکی از خیابان شهر به سمت شهروندی دیگر تیراندازی کرده بود، در کمتر از 5 ساعت در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ"پرویز اسدی"در این باره گفت: ظهر روز گذشته گزارشی از یک تیراندازی در خیابان هفت تیر غربی شهرستان به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی به علت اختلافات شخصی به سمت یکی از شهروندان تیراندازی کرده و با مجروح کردن او از محل گریخته است.

دستگیری عامل تیراندازی در ساوه

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال داده شد و با شناسایی عامل تیراندازی، برنامه ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری او آغاز شد.

سرهنگ اسدی ادامه داد:‌ در تمهیدات اجرایی پلیس،‌ عامل تیراندازی بعد از گذشت حدود 5 ساعت، در حین تردد در یکی از خیابان های شهر شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و یک قبضه سلاح از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده با هماهنگی مرجع قضائی برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین