کد خبر: ۶۱۵۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
تبلیغات

روش‌های قانونی و مجاز مهاجرت به کانادا

در ادامه‌ی بحث روش‌های مهاجرت به کانادا می‌خواهیم روشی مناسب برای اکثر افراد که قصد گرفتن اقامت کانادا را دارند به شما معرفی کنیم. شما نیز می‌توانید به این روش فکر کنید و اگر تصمیم داشتید از این راه برای رفتن به کانادا اقدام نمایید مقدمات کار را فراهم کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

برای مهاجرت به کانادا روش‌های گوناگونی وجود دارد؛ در این مطلب می‌خواهیم بخشی از روش‌های قانونی که برای مهاجرت به کانادا می‌توانید انتخاب کنید را برای شما توضیح دهیم. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم "صفحه مهاجرت به کانادا" سایت مهاجرت به نشانی زیر را ببینید:

https://www.مهاجرت-به.com/مهاجرت-به-کانادا/

روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا

وقتی تعداد روش‌ها زیاد می‌شود متقاضی سردرگم می‌شوند و نمیداند بهترین راه برای مهاجرت به کانادا کدام است چرا که موسسه مهاجرتی راه‌ها زیادی را در پیش روی او گذاشته است.

روش‌های قانونی و مجاز مهاجرت به کانادا

در پاسخ باید بگوییم که بهینه‌ترین روش برای اخذ اقامت کانادا جواب واحدی ندارد. یعنی ممکن است بهترین طریق برای شما راه سرمایه‌گذاری باشد، ولی برای شخص دیگری مهاجرت از طریق کار باشد؛ بنابراین باتوجه به شرایط برای هر فردی میتوان روش‌ها گوناگونی را به عنوان بهترین مسیر برای گرفتن اقامت کانادا در نظر گرفت؛ که این خود مستلزم این است که شخص با مراجعه به موسسه‌های مهاجرتی مجاز و قانونی و با مشورت با افراد با تجربه در این زمینه بهترین راه را انتخاب نماید و مسیر خود را بپیماید.

در همین زمان باید به شما این نکته را بگوییم که حواستان به موسسه‌های مهاجرتی باشد. متاسفانه برخی از افراد از متقاضیان ساده‌لوح سوءاستفاده می‌کنند که این خود باعث ضرر و زیان زیادی برای فرد متقاضی می‌شود؛ بنابراین حتما پس از بررسی مجوز‌هایی که آن موسسه دارد و همین طور پس از اطمینان از وکیل مهاجرتی برای شروع به کار اقدام نمایید.

در ادامه‌ی بحث روش‌های مهاجرت به کانادا می‌خواهیم روشی مناسب برای اکثر افراد که قصد گرفتن اقامت کانادا را دارند به شما معرفی کنیم. شما نیز می‌توانید به این روش فکر کنید و اگر تصمیم داشتید از این راه برای رفتن به کانادا اقدام نمایید مقدمات کار را فراهم کنید.

اقامت کانادا از طریق استارتاپ

اخذ اقامت کانادا از طریق استارتاپ یک روش تقریبا ارزان و مناسب برای جوانانی است که می‌خواهند فعالیت‌های کسب و کاری خود در حوزه استارتاپ را برون‌مرزی کنند و در کشور پیشرفته کانادا اقدام به ایجاد استارتاپ کنند. این روش شرایط خاص خود را دارد که شاید بررسی جزییات و شرایط آن در اینجا نتوان گفت، ولی باید در نظر داشته باشید که این روش نسبت به روش‌های دیگر ارزان‌تر و میتواند کارایی بهتری داشته باشد.

علاوه بر این که خیلی از افراد به دنبال ارزان‌ترین روش برای مهاجرت به کانادا هستند، اما در این بین افرادی هم پیدا می‌شوند که بحث هزینه خیلی برای آن‌ها اهمیتی ندارد و صرفا می‌خواهند بتوانند از طریق سریع‌ترین روش برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. ما در ادامه روش اکسپرس اینتری که یک روش سریع برای مهاجرت به کانادا است را برای شما توضیح می‌دهیم.

تابعیت کانادا با روش اکسپرس اینتری

اصل و اساس این روش بر اساس امتیازی است که متقاضی دریافت می‌کند شاید برایتان سوال پیش بیاید که این امتیاز بر اساس چه معیار‌هایی است و چگونه می‌توانیم بیشترین امتیاز را بدست آوریم. در جواب باید گفت که براساس معیار‌هایی مانند سن، زبان و مدارک تحصیلی و ... فرد امتیاز مورد نظر را می‌تواند بدست آورد و اقدام نماید. در کتاب کانادایی شو مراحل ثبت نام و کار با سیستم اکسپرس اینتری به خوبی توضیح داده شده است. کانادایی شو را میتوانید از سایت مهاجرت به دات کام دانلود کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین