کد خبر: ۶۱۵۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵

درگیری طرفداران سپیدرود رشت در سکوها

دیدار تیم‌های سپیدرود و رایکا بابل از هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، حاشیه‌هایی داشت که از جمله آنها می‌توان به انجام نشدن مصاحبه پس از بازی سرمربیان و همچنین درگیری فیزیکی طرفداران سپیدرود در سکوهای ورزشگاه اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رایکا بابل عصر جمعه در هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

با وجود اینکه امروز هوای رشت آفتابی بود و مردم شاهد یک هوای دلپذیر پاییزی بودند، اما تماشاگران و طرفداران سپیدرود از این بازی استقبال خوبی نکرده و فقط نزدیک به دو هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه رسانده تا از نزدیک نظاره گر این بازی باشند؛ شاید شکست سنگین تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته گذشته و همچنین کسب نتیجه مساوی در بازی گذشته خانگی خود باعث شد تا تماشاگران و طرفداران سپیدرود استقبال خوبی از این دیدار نداشته باشند.

درگیری طرفداران سپیدرود رشت در سکوها

البته تعدادی از تماشاگران سپیدرود در یک حرکت پسندیده روز گذشته و هنگام ورود تیم رایکا بابل به رشت ، با در دست داشتن بنری به محل هتل این تیم رفته و از آنان استقبال کردند که این امر مورد توجه کادر فنی، مسئولان و بازیکنان رایکا بابل قرار گرفت.

با توجه به اینکه تیم سپیدرود در دیدار برابر رایکا بابل ، بازی را هجومی آغاز کرد و در همان شش دقیقه اول این دیدار دو موقعیت مسلم گلزنی به دست آورد طرفداران این تیم انتظار یک پبروزی راحت و آسانی را داشتند اما در ادامه سپیدرود نتوانست برتری محسوس اول بازی را حفظ کند و در نیمه دوم تیم رایکا بابل چند موقعیت مسلم گلزنی نیز بدست آورد.

در این دیدار و در چند مورد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت به شدت به نحوه قضاوت ناصر جنگی داور این دیدار معترض و معتقد بودند که دو پنالتی باید به سود تیم سپیدرود گرفته می شد چراکه می گفتند در هر دو مورد توپ در محوطه جریمه تیم رایکا بابل ، به دست بازیکنان این تیم اصابت کرده است.

همچنین در یک مورد دیگر که تیم رایکا بابل موقعیت مناسب و تک به تک را از دست داد، بازیکنان سپیدرود به شدت به کمک داور این دیدار معترض بودند چون بازیکنان و کادر فنی سپیدرود اعتقاد داشتند که مهاجم تیم حریف در آن صحنه در آفساید قرار داشت.

البته اعتراض شدید کادر فنی سپیدرود به داوران این دیدار و همچنین نادیده گرفتن دو خطای پنالتی ، تنها حواشی این بازی نبود چون پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، طرفداران سپیدرود از کسب این نتیجه تساوی خانگی ناراضی و اعتراض خود را اعلام کردند و تعدادی از آنان پس از پایان بازی و به صدا درآمدن سوت توسط داور ، به بازیکنان و کادر فنی سپیدرود معترض شدند و در این بین، یکی از لیدرهای سپیدرود به تشویق تیم و کادر فنی سپیدرود پرداخت که این امر موجب شد تا درگیری روی سکوها به وجود آید.

سرانجام این امر منجر به درگیری فیزیکی شد و این لیدر که خواهان تشویق تیم و کادر فنی سپیدرود بود، مورد ضرب و شتم تعدادی از تماشاگران قرار گرفت؛ متاثر این این رخداد، جو ورزشگاه متشنج شد و به همین دلیل حسین مسگرساروی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل و همچنین علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مصاحبه پس از بازی حضور نیافتند.

پیش از این بازی و تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال پیگیری است، سپیدرود رشت با کسب ۱۱ امتیاز در مکان نهم و رایکا بابل با کسب شش امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین