کد خبر: ۶۱۵۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

حمله ترامپ به «جو بایدن» با الفاظ رکیک

رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در شهر میناپولیس با به کاربردن الفاظی رکیک به رقیب انتخاباتی خود حمله کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خودش در شهر «میناپولیس» با به کار بردن الفاظ رکیک به «جو بایدن»، یکی از نامزدهای بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا حمله کرد.

ترامپ در هفته‌های گذشته به دلیل مسائل مطرح‌شده در ارتباط با گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهور اوکراین به شدت تحت فشار قرار گرفته و با خطر استیضاح روبرو است.

حمله ترامپ به «جو بایدن» با الفاظ رکیک

ترامپ در آن گفت‌وگوی تلفنی که روز سوم مهرماه انجام شده رئیس‌جمهور اوکراین را برای تحقیقات فساد از کسب و کار جو بایدن و پسرش، «هانتر» در اوکراین تحت فشار گذاشته است.

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی پنجشنبه شب در میناپولیس گفت: «هانتر تو چرا ۱.۵ میلیارد دلار گرفتی؟ ضمن اینکه پدر تو هیچ‌وقت آدم باهوشی نبود، هیچ‌ وقت سناتور خوبی نبود؛ فقط به این خاطر معاون رئیس‌جمهور خوبی بود که بلد بود [....الفاظ رکیک]»

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند ترامپ در این سخنرانی الفاظی را بر سر زبان آورده که در متن از قبل آماده شده وجود نداشته است.

حملات شخصی یکی از تاکتیک‌هایی است که ترامپ برای تضعیف رقبا و منتقدانش از آن استفاده می‌کند. او پیش از این هم بارها از همین تاکتیک برای حمله به بایدن استفاده کرده است.

ترامپ، به عنوان مثال، در یک سخنرانی در خردادماه سال جاری بایدن را فردی توصیف کرده بود که از نظر عقلی ضعیف است و «باراک اوباما»، او را از میان زباله‌ها جمع کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در آن سخنرانی گفت: «ترامپ یک بازنده است که اوباما او را از میان انبوهی از زباله‌ها بیرون کشید...ترجیح می‌دهم با جو بایدن رقابت کنم تا هر شخص دیگری-فکر می‌کنم او از لحاظ عقلی از همه ضعیف‌تر است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین