کد خبر: ۶۱۶۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

توقف برزیل مقابل نیجریه در روز مصدومیت نیمار

تیم ملی فوتبال برزیل در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود در تور آسیا، در حالی مقابل نیجریه به تساوی دست یافتند که بار دیگر نیمار ستاره این کشور مصدوم شد.
توقف برزیل مقابل نیجریه در روز مصدومیت نیمار
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «تیته» در این دیدار که در ورزشگاه «ملی سنگاپور» برگزار شد، هر چند براساس آمار تیم برتر این میدان بودند اما تلاش‌هایشان برای برتری مقابل شاگردان «گرنوت روا» سرمربی آلمانی نیجریه کافی نبود و در پایان تنها به کسب تساوی یک بر یک برابر مقابل این حریف آفریقایی بسنده کردند.

ابتدا «آریبو» در دقیقه ۳۵ برای تیم نیجریه گلزنی کرد و «کاسمیرو» در دقیقه ۴۸ با زدن گل برای برزیل، بازی را به تساوی کشاند.

کاسمیرو در دقیقه ۶۱ یک بار دیگر فرصت گلزنی پیدا کرد اما با بدشانسی ضربه سر این بازیکن به دیرک افقی دروازه حریف برخورد و به بیرون رفت.

براساس آمار طلایی پوشان برزیل در ۷۰ درصد از زمان این بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و در طول این دیدار ۶۱۰ پاس بین یکدیگر رد و بدل کردند این درحالی است که بازیکنان نیجریه دراین مدت ۲۵۹ پاس به یکدیگر دادند.

برزیلی ها در این دیدار ۱۰ بار کرنر زدند و از این ضربه ایستگاهی بهره بردند. در نقطه مقابل بازیکنان حریف تنها موفق به ارسال تنها ۲ کرنر بر روی دروازه برزیل شدند.

نکته قابل توجه دیگر این دیدار مصدومیت دوباره «نیمار» ستاره پاری سن ژرمن در دقیقه ۱۲ بود. او پس از این حادثه جای خود را به «فیلیپ کوتینهو» داد.

البته این تنها تعویض اجباری این بازی نبود و در دقیقه ۶۳ «اوزوهو» سنگربان نیجریه نیز مصدوم و از زمین بازی خارج و «مادوکا اوکویه» جای او را در زمین پر کرد.

دیدار برزیل برابر نیجریه چهارمین بازی رسمی شاگردان تیته پس از کسب عنوان قهرمانی در کوپا آمریکا است. آنان در سه دیدار به تساوی بسنده کرده و نتیجه یک دیدار را نیز واگذار کرده‌اند.

ملی پوشان برزیل در نخستین دیدار تدارکاتی خود در آسیا پنجشنبه گذشته با تیم ملی سنگال مساوی کردند.
برای تیم ملی برزیل برابر نیجریه ادرسون، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، آلوس، لودی، آرتور، کاسمیرو، اورتون، نیمار، ژسوس و فرمینیو از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشتند.

اوزوهو، آوازیم، کالینز، آجایی، تروست اکونگ، اندیدی، آریبو، ایووبی، اوسیمهن، چوکووئزه و سیمون نیز در ترکیب اصلی نیجریه مقابل برزیل به بازی گرفته شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین