کد خبر: ۶۱۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

پایان فیلمبرداری «آن ديگری»+عکس

فيلم سينمايی «آن ديگری» مضمونی كاملاً اجتماعی دارد و به معضلات و مشكلات يك قشر خاص از جامعه می‌پردازد. در واقع فیلم برپایه یک استاد دانشگاه جوان از خانواده‌ای در قشر ضعیف است که درگیر مشکلات خانوادگی مختلفی است. از جمله برادرش که درگیر یک بیماری خاص است و برای گذراندن امورات زندگی مجبور به مسافرکشی هم هست و...
آفتاب‌‌نیوز :

فرشيد فاتحی تهيه‌كننده فيلم سينمايی «آن ديگری» از پایان فیلمبرداری این اثر خبر داد و گفت: فيلمنامه توسط پارسا حسينی نوشته شده و امير توكلی كارگردانی اين فيلم را به عهده دارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی افزود: با پایان یافتن فیلمبرداری اين فيلم پس از ۳۵ روز و در ده لوکیشن، کار در مرحله تدوين است.

فاتحی در مورد مضمون این فیلم گفت: اين فيلم مضمونی كاملاً اجتماعی دارد و به معضلات و مشكلات يك قشر خاص از جامعه می‌پردازد. در واقع فیلم برپایه یک استاد دانشگاه جوان از خانواده‌ای در قشر ضعیف است که درگیر مشکلات خانوادگی مختلفی است. از جمله برادرش که درگیر یک بیماری خاص است و برای گذراندن امورات زندگی مجبور به مسافرکشی هم هست و....

به گفته فاتحی این فیلم در روزهای آینده، روند آماده‌سازی حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را طی خواهد کرد

بازيگران اصلی فيلم عبارتند از: امين زندگانی، مينا وحيد، سيروس ميمنت، كسری ذوالفقاری، مهری آل‌آقا و با حضور افتخاری نسيم ادبی. همچنين بازيگران تئاتری همچون مهتاب امين، صبا عبدالملكی، محمد يزدانی، مهدی روشن، نارسيس كهرام نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

كار تدوين این فيلم بر عهده اميررضا پورعباس است که از تدوین‌گران شناخته‌شده سینما و تلویزیون محسوب می‌شود. در کارنامه کاری پورعباس مجموعه‌های تلویزیونی همچون فرار بزرگ زیرتیغ و آشپزباشی نیز دیده می‌شود. او همچنن تدوین فیلم سینمایی «سمفونی نهم» محمدرضا هنرمند را نیز به عهده داشته است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و در آستانه اکران قرار دارد.

ديگر عوامل فيلم نيز عبارتند از: مدير فيلمبرداری: مهدی افشار، دستیار اول کارگردان سجاد نوبهاری مدير برنامه‌ريزی: مژگان طباطبايی، منشی صحنه: یاسمین پدری، مدير صدا برداری: سيروس عابدينی طراح صحنه و لباس: منصور بستانی و هدی منصور فلاح، طراح گريم: مرسده ميلانی، دستیار تهیه کننده: فائزه مهر علیزاده، مدير توليد: بهروز پناهی، طراح بدلكاری: محمد رضا جنگی، آهنگساز: وحيد مهراد، عکاس: حمیدرضا بازاری. ناربه حاتم زاده، فیلمبردار پشت صحنه: حمیدرضا بازاری.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین