کد خبر: ۶۱۶۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

جام‌جهانی والیبال/ شکست ایران برابر ایتالیای دوم

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی مقابل ایتالیا شکست خورد.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی 2019 از ساعت 9:30 به میزبانی ژاپن، مقابل ایتالیا به میدان رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 - 27، 27 - 29، 30 - 28، 25 - 17، 15 - 13 به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، امیر غفور، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد و محمودرضا موذن استفاده کرد.

جام‌جهانی والیبال/ شکست ایران برابر ایتالیای دوم

ست نخست؛ 27 بر 25 به سود ایران

ایتالیایی‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و در امتیاز 8 بر 4 به سود آنها هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما در ادامه با سرویس‌های‌ خوب سعید معروف بازی در امتیاز 8 به تساوی رسید. سرویس خوب علی شفیعی و دفاع خوب بازیکنان ایران نتیجه بازی را 12 بر 10 به سود ایران کرد تا بلنجینی، سرمربی ایتالیا تقاضای وقت استراحت کند. در امتیاز 16 بر 15 به سود ایتالیا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 27 بر 25 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 29 بر 27 به سود ایران

ایران ست دوم را با سرویس‌های میلاد عبادی‌پور خوب شروع کرد و توانست از حریف پیش بیفتد. در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران، هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. امتیاز 16 بر 15 به سود ایران موجب شد تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم بروند. ایتالیایی‌ها در امتیاز 19 بر 18 از ایران پیش افتادند تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت فنی کند. در امتیاز 22 بر 19 به سود ایتالیا یک بار دیگر کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد تا شاید شاگردانش به بازی برگردند. در ادامه کریمی و مجرد و اسفندیار در ترکیب قرار گرفتند و نتیجه بازی 25 بر 24 به سود ایران شد. این بازی در نهایت با نتیجه 29 بر 27 به نفع ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 30 بر 28 به سود ایتالیا

بازی در ست سوم بسیار نزدیک آغاز شد. در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. عملکرد خوب شاگردان کولاکوویچ و روحیه بالای آنها موجب شد تا نتیجه بازی 10 بر 6 به سود ایران شود تا بلنجینی درخواست وقت استراحت فنی کند. ایتالیایی‌ها در این مسابقه بازیکنانی همچون زایتسف، خوانتورنا، جیانلی و ... را در اختیار نداشتند. امتیاز 16 بر 11 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز 19بر 17 به سود ایران کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت فنی کرد. بازی در امتیاز 23 به تساوی کشیده شد. این ست در نهایت با نتیجه 30 بر 28 به سود ایتالیا تمام شد.

ست چهارم؛ 25 بر 17 به سود ایتالیا

ایتالیایی‌ها که از پیروزی در ست سخت سوم روحهی گرفته بودند، ست چهارم را خوب شروع کردند. در امتیاز 8 بر 6 به سود ایتالیا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. شاگردان بلنجینی که دوست نداشتند بازنده این میدان باشند به روند رو به رشد خود ادامه دادند تا اینکه نتیجه بازی 12 بر 8 به سود ایتالیا شد و کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد. امتیاز 16 بر 10 به سود ایتالیا تیم‌ها را به وقت استراحت فنی دوم فرستاد. ترکیب ایران در اواسط این ست جوان شد؛ کریمی، یلی و اسفندیار وارد زمین شدند. در امتیاز 22 بر 16 به سود ایتالیا بود که امیرحسین اسفندیار دچار مصدومیت شده و زمین را ترک کرد. این ست با نتیجه 25 بر 17 به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد.

ست پنجم؛ 15 بر 13 به سود ایتالیا

ست حساس پنجم در شرایطی آغاز شد که ایتالیایی‌ها انگار تازه بازی را شروع کرده بودند. اشتباهات در تیم ایتالیا موجب شد تا در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران هر دو تیم جای خود را در زمین مسابقه تغییر دهند. امتیاز سرویس بازیکن ایتالیا نتیجه را 11 بر 10 به سود آنها کرد تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت فنی کند. این ست با نتیجه 15 بر 13به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد. به این ترتیب پنجمین پیروزی ایتالیا و پنجمین شکست ایران در این دوره از مسابقات رقم خورد.

تیم ملی ایتالیا در این مسابقات مقابل تیم‌های آرژانتین، تونس، مصر و استرالیا به پیروزی دست یافته و برابر تیم‌های ژاپن، آمریکا، لهستان، روسیه و کانادا مغلوب شده است.

تیم ملی ایران هم پیش از این موفق به کسب 4 پیروزی مقابل کانادا، استرالیا، تونس و آرژانتین شده و نتیجه را به تیم‌های روسیه، مصر، برزیل، آمریکا و ژاپن واگذار کرده بود.

چهاردهمین دوره جام جهانی والیبال از 9 تا 23 مهر با حضور 12 تیم که به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد در سه شهر فوکوکا، ناگانو و هیروشیمای ژاپن برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران فردا در آخرین مسابقه خود در این دوره از مسابقات از ساعت 7 صبح به مصاف لهستان خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
خسته نباشین بچه های بازنده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین