کد خبر: ۶۱۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

خودکشی عامل شهادت مامور انتظامی شاهین‌شهر

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر گفت: یکی از عاملان درگیری مسلحانه و به شهادت رساندن مامور کلانتری شاهین شهر پیش از دستگیری خودکشی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

هفتم مهرماه امسال ۲ نفر از ماموران کلانتری شاهین‌شهر حین کنترل راه‌های این منطقه در درگیری با ۲ سارق مسلح مجروح شدند که در این میان یکی از ماموران به نام "میلاد امینی" پس از سه روز در بیمارستان به شهادت رسید.

سید نصرالدین صالحی روز دوشنبه افزود: پس از شهادت یکی از مأموران انتظامی شاهین شهر و میمه، تحقیقات قضایی با ارجاع پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه آغاز و دستورات قضایی برای دستگیری عاملان صادر شد.

خودکشی عامل شهادت مامور انتظامی شاهین‌شهر

وی اظهار کرد: در اجرای دستورات قضایی صادره توسط بازپرس شعبه دوم این دادسرا و نیابت اعطایی به دادسرای اصفهان، در تاریخ ۱۸ مهر یک نفر از متهمان شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات انجام شده به همدستی با شخص دیگر اقرار کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر افزود: با رصد اطلاعاتی و فنی، مخفیگاه متهم دوم شناسایی و مأموران در قالب سه اکیپ در محل حاضر و تمامی راه‌های خروج متهم را مسدود کردند که نامبرده پس از تیراندازی و درگیری با مأموران، با شلیک زیر چانه خودکشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با دستور قضایی جسد جهت تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل و متهم دیگر برای تحقیقات به این دادسرا اعزام و با تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت به زندان مرکزی اصفهان معرفی شد.

شهرستان شاهین شهر در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین