کد خبر: ۶۱۶۲۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

تمجید شمخانی از سپاه بخاطر دستگیری روح‌الله زم

 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از دستگیری «روح الله زم» مدیر «آمد نیوز» طی عملیات پیچیده و حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

دریابان علی شمخانی نماینده رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به بهانه بازداشت روح الله زم نوشت: از لحظه‌ای که با همرزمان و مجاهدان با اخلاص «حاضر و ناظر» عهد بستیم که پاسدار انقلاب آن پیر سفر کرده باشیم از «خود» نگفتن و به «خدا» سپردن، آئین‌مان بوده است. هرگز از عظمت ایثار و مجاهدت لشکر پاک باخته‌ای که یا در مسیر خدمت رسانی به مردم است و یا در حال مبارزه با دشمنان مردم، نگفته‌ایم که بیان آن را خلاف فتوت و خدمتگذاری بی‌منت به ولی نعمتانمان می‌دانیم.

وی افزود: ما نگفته‌ایم و نمی‌گوییم اما مرزهای امن کشور، وحشت ضدانقلاب و معاندین، روستاهای دور افتاده و محروم، سدهای پراب، پالایشگاه‌های پیشرفته، اتوبان‌های طولانی و پل‌های عظیم و هزاران برگ خدمتی که در حوزه‌های نظامی، امنیتی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به رنگ سبز و سرخ پاسداری مزین است حرف‌های گفتنی فراوان دارد که طنین آن نه بر گوش‌ها که بر دل و جان مردم قدرشناس ایران نشسته است.

تمجید شمخانی از سپاه در پی دستگیری روح الله زم

شمخانی نوشته است: انتشار خبر دستگیری اعجاب آور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نماد غیرقابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویس‌های اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است، اما به رسم و آیین پاسداری باز هم از خود نمی‌گوییم و با خدا نجوا می‌کنیم. در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوران نقش آفرینی بی بدیل سپاه در دفاع از آرمان‌ها و کیان کشور، هیچگاه به اندازه روزهای پر رمز و راز کنونی متوجه عمق و جوهره کلام جاودان پیر فرزانه انقلاب نشدم که فرمود: «اگر سپاه نبود،کشور هم نبود»

 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از دستگیری «روح الله زم» مدیر «آمد نیوز» طی عملیات پیچیده و حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
از خاوری چه خبر........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
میشه یه جوری خاوری رو هم برگردونید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین