کد خبر: ۶۱۶۲۸۸
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

خبر نوبخت درباره حقوق بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سال آینده برای همسان سازی حقوق بازنشستگان ۶ هزار میلیارد تومان اختصاص می دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت در حاشیه دوازدهمین جلسه ستاد بودجه سال ۹۹ با اشاره به اینکه در این جلسه به بخش مصارف که رو به افزایش است، پرداختیم اظهار داشت: قصد ما این است سال آینده سال رونق اقتصادی باشد و مجامع جهانی نیز پیش بینی کردند در سال آینده اقتصاد ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه از رکود خارج می‌شود.

وی گفت: قصد داریم سال آینده هر چقدر می‌توانیم برای رشد اقتصادی در طرح‌های عمرانی سرمایه گذاری کنیم به همین دلیل برای اینکه رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم ۵۳ درصد اعتبارات عمرانی را افزایش دادیم.

خبر خوش نوبخت درباره حقوق بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود:​ از دو محل می‌توانیم رشد اقتصادی ایجاد کنیم که یکی از آن‌ها طرح‌های تولیدی بنگاه‌ها است که بیشتر بخش خصوصی در آن فعالیت می‌کند و از طریق بانک‌ها به آن‌ها کمک می‌شود و بخش دیگر مربوط به طرح‌های عمرانی است که دولت همه اعتبارات آن را پرداخت می‌کند.

متوسط افزایش حقوق؛ ۱۵ درصد

نوبخت با اشاره به اینکه بخش خصوصی به دنبال بازیابی خود است، گفت: دولت نباید سال آینده در طرح‌های عمرانی که اشتغال را تامین خواهد کرد، کم بگذارد.

وی افزود: سال آینده حداقل باید ۳۳ هزار میلیارد تومان بیش از امسال برای افزایش حقوق شاغلین و بازنشستگان در نظر بگیریم که متوسط افزایش حقوق در سال آینده ۱۵ درصد خواهد بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود سال آینده حدود ۱۰۰ هزار نفر از شاغلین بازنشسته شوند گفت: با توجه به متوسط پرداخت به این تعداد حداقل ۱۳ هزار میلیارد تومان نیاز داریم تا به این تعداد از بازنشستگان پرداخت کنیم.

۶ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

نوبخت افزود:​ برای همسان سازی حقوق بازنشستگان که هنوز قانون آن به طور قطعی ابلاغ نشده است، می‌خواهیم سال آینده ۶ هزار میلیارد تومان اختصاص دهیم بنابراین بیشترین هزینه‌ها و سطح مصارفی که برای امور مختلف در نظر گرفته شده امور رفاهی و اجتماعی است که سال آینده ۱۸ درصد رشد خواهد داشت بر این اساس مصارف سال آینده افزایش می‌یابد.

وی گفت: معمولاً جامعه اینطور ارزیابی می‌کند که اگر هزینه‌های جاری بالا رود کار بدی است و اگر طرح‌های عمرانی افزایش یابد کار خوبی است، اما این هزینه‌های جاری که جامعه از آن استقبال نمی‌کند شامل پرداخت حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق شاغلین، اعتباراتی که برای همسان سازی حقوق است و همچنین پرداخت‌هایی نیز به صندوق‌های تامین اجتماعی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه این هزینه‌های جاری را نمی‌توان کاهش داد، افزود: حتی هزینه‌هایی که مربوط به آموزش و پژوهش و سلامت و درمان است کاهش آن‌ها به منزله کاهش رفاهی است که برای همکاران و خانوارها ایجاد می‌کنیم، اما دولت معتقد است هر چه می‌تواند در هزینه‌ها صرفه جویی کند و فشاری به آنچه که سفره مردم گفته می‌شود، وارد نشود.

انتشار ۴۷ هزار میلیارد تومان اوراق در سال ۹۸

نوبخت گفت: تملک دارایی‌های مالی بخش دیگری از موضوع بحث جلسه امروز بود که در سال‌های گذشته اسنادی را منتشر کردیم که سررسید آن را به موقع پرداخت می‌کنیم گرچه در سال‌های دور از این بابت برخی‌های خاطره خوبی ندارند الان ما حتی خارج از تخصیص به خزانه اجازه دادیم که بتواند سررسید اوراق و رسید آن را اعم از سود و سررسید اصل را بدون اجازه از برنامه و بودجه در زمان مقرر از خزانه پرداخت کند.

وی افزود:​ امسال ۳۱ هزار میلیارد تومان برای سر رسید اوراق و سود اسناد منتشر شده اختصاص دادیم که این عدد در سال آینده به ۴۷ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد یعنی ۵۲ درصد نسبت به امسال رشد خواهد داشت که منابع تامین آن امروز مشخص شد.

نمی توان همه اعتبارات را صرف شاغلین و بازنشستگان کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: علاوه بر اینکه در هزینه‌های غیر ضرور صرفه جویی لازم را خواهیم داشت یک کمیته هزینه یاب نیز تشکیل شده که همه هزینه‌ها را برای سال آینده بررسی می‌کند تا بدانیم چه مقدار می‌توانیم هزینه‌ها را حذف کنیم.

نوبخت تاکید کرد: بار سنگین اقتصادی در حال حاضر بر دوش مردم است و دولت می‌خواست بیشتر افزایش حقوق و پرداخت داشته باشد، اما غیر از پرداخت حقوق، طرح‌های عمرانی و بازپرداخت تعهدات وظایفی داریم که نمی‌توانیم همه اعتبارات را صرف شاغلین و بازنشستگان کنیم.

وی گفت: در حال حاضر هزاران جوان در طرح‌های عمرانی کار می‌کنند و اگر همه پول‌ها را صرف هزینه‌های جاری کنیم نمی‌توانیم منابع لازم را برای طرح‌های عمرانی تامین کنیم به همین جهت روزهای بسیار سخت و دشواری به همکاران ما در برنامه و بودجه می‌گذرد تا بتوانیم از این منابع محدود شده حداکثر استفاده را ببریم تا بهره‌وری بالا داشته باشیم و اصلاح ساختار بودجه را نیز انجام دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
7
30
پارسال هم مجلس ٥هزار ميليادر تومان جهت همسانسازي بازنشستگان اختصاص داد ولي دولت فقط دو هزار ميليادر تومان را جهت همسان سازي اعمال كرد.معلوم نشد كه مابقي پول چه شد ، نوبخت ... بايد بر كنار شود.
عطا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
5
38
سلام دائم تیتر می زنید خبر خوش اصلا شما خوتان هم متوجه می شوید که ایشان چه می گوید (حالا فاصله بین حرف وعمل هم که بحث جدایی دارد) سال گذشته به من بازنشسته مدیر لیسانسیه آموزش وپرورش 450 هزار تومان اضافه کردند تا حقوقم به 2900 رسیدکه این 450 حتی با آن درصد اعلام شده هم تطبیق نداشت پیگیری هم کردیم هیچ جواب درستی نشنیدیم امسال هم طبق حرف ایشان 435 هزار اضافه میشود واقعا این خبر خوش است ؟ این مبلغ اضافه مناسب است ؟فقط برای ما بازنشسته ها اعتبار نیست والا حقوق های چتد ده میلیونی که روال عادی دارد ونجومی ها هم که همچنان هست.از طرفی این روندی که چند سال است دارند پیگیری می کنند همسان سازی بین بازنشستگان است نه همسان سازی واقعی یعنی مستخدم ومدیر وکارمند ویا زیر دیپلم ودیپلم ولیسانس همه حقوقشان هم سطح گردد به عبارتی حقوق پایینی به حقوق من نزدیک گردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
14
22
همسان سازی.
یعنی .
ضد انگیزه پیشرفت کارکنان ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
5
40
همسانسازی یعنی حقوق بازنشسته با شاغل همردیف از نظر تحصیلات و جایگاه شغلی بایستی یکی باشه واین عدالت واقعی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
اشتباه منفی شد
جوان بخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
27
چراخبرهای داغ داغ رااعلام می کنید نمیگید. بازنشستهها
پشت سر هم سکته کنند !واقعا شما دوست بازنشسته ها هستید یا دشمن؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
25
متاسفم ... که نمی دانم بازنشستگان عزیز را چه حساب می کند؟! آیا در این مملکت فقط آقای نوبخت تصمیم گیرنده حق و حقوق بازنشستگان شده است؟! اون پارسال بود که حتی قانون مجلس را زیر پا گذاشت این هم سال ۹۹ که از حالا برنامه ریزی برای نابودی در عدالت پرداختها را شروع می کند
سالم باشی اقای دکتر نوبخت...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
9
14
سلام آقای دکتر نوبخت چاکرتم.ایشاله که اعتبار درستی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص بدیدو حرف با عمل هم یکی باشد.تااین بازنشستگان عزیز که زحمات زیادی برای کشور کشیده اندبرای همیشه خوشحال شوند.واقعاداخل خرج زندگیشان مانده اند.باتشکر
مینا گودرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
12
11
با سلام لطفا افزایش حقوق برای افرادی که زیر دونیم حقوق می گیرن ۲۰درصد اعمال بشه کسی که ۴میلیون حقوق میگره ۱۵ ورصد یعنی ۶۰۰ به حقوق اضافه میشه وکسی که دومیلیون حقوق میگیره ۳۰۰اضافه میشه حقوق بالا ۱۵درصد حقوق پایین ۲۰ درصد این یکنوع همسان سازی
سیدمصطفی ایران منش کارآفرین ممتازکشور و عضوهیات علمی
|
France
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
3
3
ادعای پوچ سازمان برنامه و بودجه در حمایت از نخبگان

حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
1
5
سلام
یک مطلبی یاخبری نوشته میشودچراچندباردریک صفحه تکرارمیشود
معلم بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
5
6
همسان سازی شما یعنی هیچ پیشرفت علمی نداشته باش هرچه مدرک پایین تر باشه بیشتر روی حقوقت میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
2
8
جناب نوبخت؛ اون 2 هزار میلیاردی که گفتی به حساب آموزش و پرورش ریختین و قرارشدحقوق فرهنگیان از اول شهریوریا مهر افزایش پیداکنه چی شد؟ چرا رسانه هایی که اون زمان این دروغ رو در بوق و کرنا کردن حالا نمیان معذرت خواهی کنن. چرا اینهمه برای فرهنگیان ...و مردم رو از ما طلبکار میکنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
1
9
البته جناب آقای نوبخت و دیگر آقایان دولتی اگر سعی وتلاشی بکنند درخصوص بازنشستگان لشکری و کشوری هست. ولی در خصوص بازنشستگان تأمین اجتماعی دولت محترم فقط سمتهای مدیریتی و دراختیار گرفتن سرمایهای این سازمان که با حق بیمه همین بازنشستگان بدست امده توجه خاص و الحق ویژه ای داره. خسته نباشند.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
7
4
معلم سر کلاس میگوید .
برای نمره و پست و شغل حرص نخورید .
همه حقوق ها یکسان می شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
1
7
حقوق شوهرمن با17سال سابقه .830تومان است 62سال داره.مستجرهم هستیم مابایدچکارکنیم بااین حقوق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
6
بازنشستگان تامین اجتماعی با یک ونیم میلیون تومان زندگی میکنن!!؟؟ درحالیکه درسن بازنشستگی خانواده بزرگتر میشه.
آه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
1
19
باسلام.من یک فرهنگی بازنشسته هستم با دو میلیون و چهارصدحقوق، برادرم مهندس گاز عسلویه و کاملا واقفم به تفاوت حقوق و مزایا در این دو وزارت !! ولی حالا میگن وزارت اونها درآمدزا هست و هوای عسلویه فلان و چنان... کمیته امداد رو چی که یک نیروی آزاد پرورشی در خوابگاه کمیته امداد سه میلیون و هشتصد میگیره با مزایایی که کمیته میده و خود نیروی رسمی کمیته به اذعان خودش 6 میلیون دریافتی داره، کمترین حقوق مال وزارت آموزش و پرورشه، سرباز معلمی رو سراغ دارم که بعد از اتمام دوره خدمتش رفته فولاد مبارکه و الان 12 میلیون حقوق میگیره ؛ و برای ما هر سال یکی یکی بندهای ارفاقی که به خاطرش چندرغازی بیشتر دریافت میکردیم کم شد، مثل گروه، مناطق محروم ، 176ساعت ضمن خدمت و... و حقوق دریافتی ما لاغر و لاغرتر شد تا ببینیم آخرش به کجا میرسه.
پاسخ ها
ناله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
بجای اینکه حساب درآمد این و اونو داشته باشی دعا کن خدا خیر و برکت به حقوق خودت بده.
خبرنگار بوشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
2
10
همکاران بازنشسته ای که از افزایش حقوق حداقل بگیران بازنشسته به جرم مدرک تحصیلی پائین انتقاد کرده اند فراموش نکنند که آنان هم ۳۰سال و گاه بیشتر خدمت کرده اند و رسمی بوده اند آنها هم مخارج غائله ی تحت تکفل دارند وبرای تامین کسری مخارج دراین سال و سن و بیماری مجبورند بازهم کار کنند،دولت محترم ومشخصا شخص دکتر نوبخت اگر گوشه چشمی به این قشر ی که کمترین حقوق را دارند شما چرا ناراحتید؟ یکی از شماها گفته است پارسال نزدیک ۵۰۰هزارتومان و امسال اندکی کمتر ازآن مبلغ قراراست به حقوقش اضافه شود و خواسته که از افزایش حقوق کمتر بگیر بازهم کم شود وبه او وامثال او بیشتر بپردازند!؟ آیا این انصاف است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
منظور این نیست که افزایش حقوق به پستهای پایین تر یا مدراک تحصیلی پایین اشکال دارد مشکل این است که تفاوتهادر یافتها درحد معقول همواره باید حفظ شود بعضی افراد کمتر از 30سال خدمت کردند مثلا 25 سال به همین دلیل حقوقشان پایین تر بود با مدرک تحصیلی بسیار پایین ولی با این برنامه جناب نوبخت تمام نواقص برطرف وحقوق این عزیزان با لیسانسیه ها و30 سال سابقه خدمت و...یکسان میشود
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
2
10
خبر خوش؟ آخه شما که نمیتونید همسان سازی کنید . چرا وعده میدهید؟ سال بعد هم مثل امثال. پراید شد ۴۷ میلیون مرغ ۱۵ هزارتومان . برنج ۲۲۰۰۰ تومان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
1
15
به نظر من اگر به وضع بازنشسته ها رسیدگی بشه کارمندان با روحیه و امید به آینده خدمت میکنن ولی اگر وضع بازنشسته خوب نباشد کارمندان از خدمت میزنن و برای آینده دشواری که در پیش دارند تلاش میکنن حالا بقیه میفهمن یعنی چه و اگر این تلاش به داخل اداره بیاد چی میشه ...
محسن نوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
16
براستی چرا جلوی حقوق های نجومی گرفته نمی شود تا عدالت در کشور پیاده گردد ...
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
1
7
آقاي نوبخت، سلام. نميدانم،چرا خودت،فرهنگی بودی، برای فرهنگیان،تلاش نمیکنی
فریبرز
|
Germany
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
2
6
ما که دروغگوها از این آدم کسی رو ندیدیم.
اگه راست میگه اول از همه مصوبه مجلس را در مورد پرداخت حقوق سال ۹۸ انجام بده بعد بده سراغ ۹۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
1
8
با سلام؛ برای قشر بازنشسته واقعا میخوان کمک بکنن علاوه بر همسان سازی حقوق باید سالانه تسهیلات قرض الحسنه پرداخت بکنن تا حداقل گره ای از مشکلات بتونن حل بکنن تنها افزایش حقوق برای قشر بازنشسته واقعا کافی نیست چون هیچ مزایایی دریافت نمیکنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
2
6
آقای نوبخت دنبال ارزونی اجناس باشید حقوق کارمند15درصداجناس کاهش بدیدنمیخوادچیزی اضافه کنید
سید مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
4
سلام از سال ۹۵ قراره باز نشستگان تامین اجتمایی حقوقشان همسانسازی بشه امسالم ....‌‌
من بازنشسته تامین اجتمایی هستم همه ملت ایران میدونن حقوقم چقدره
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
1
2
حقوق ۹۸باید پله کانی افزایش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
1
3
واقعا بازنشسته ها اموزش وپرو ش چه روزگار بدی را تی میکنند خدا به دادمان برسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
1
2
سلام بنده با فوق لیسانس نه ساله بازنشسته شدم در اموزش وپرورش با اضافه شدن امسال نصف فوق دیپلم شاغل حقوق میگیرم این عدالت اداری است
ماشالله
|
Romania
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
8
تمام این حرف ها بوی تبعیض دارد، بازنشته هر اداره و سازمان درکل کشور باید یکسان حقوق بگیرند اگر هم تفاوتی باشد به میزان تخصص وتحصیلات باشد نه به ماهیت اداره بازنشست کننده، این پرداخت های متفاوت فعلی با عدالت همخوانی ندارد
زاهدی
|
Canada
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
1
13
آقای نوبخت، بازنشستگان قرار است با شاغلین همسان سازی شوند یا فقط خودشان با خودشان؟!
به نظر می رسد که باید با شاغلین، همسان سازی شوند چون به عدالت نزدیک تر است.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
5
سلام رزمندگان داوطلب فاقدبیمه شغل مجلس تصویب کردرزمندگان نیازمندحداقل حقوق وبیمه دولت پوشش بدهد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
0
2
سلام بنظر من اگر دولت بتواند حداقل 20درص قیمت اجناس کاهش دهد افزایش حداقلی پانزده درصدی تقریبا خوبه
لی لی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
3
6
اگه ما نخواهیم حقوقمان زیاد شود کی باید ببینم 400تومن به حقوق ما انصافه شد نون شد 550 تومان یعنی 10 روز روزی یک نان اب وبرق تلفون اوووو انقدر اضافه شد که از اصل حقوقمان یک چیز روش می‌گذارم دوباره میریزیم تو جیب دولت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
1
3
حالا چرا برای لیسانس ودیپلم چونه میزنی درکشورهای پیشرفته حقوقرفتکر از مهندس بالاتره نرس از پزشک حالا چیزی به زحمت کشان چیزی ندادند شما سر مدرکت چونه میزنی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
3
برنج ۲۰ هزار مرغ۱۵ تومن گوشت۱۰۰ تومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
5
آقای نوبخت خبر دارن ماهانه 1500000 تومان دارن به شاغلین رفاهی می دهند ولی بازنشستگان همسانسازی که نشدند هیچ بلکه از یک ریال رفاهی هم برخوردار نیستن.
سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
۱۵درصدواسه همه همسانسازی میکنید؟اصن ۱۵درصددرمقابل تورم ۱۰۰هادرصدچه معنی داره؟فقط میشه گفت ۱۵درصدحقوق خودتون روبه همه بدید.
بنده سال ۷۱بادیپلم وبدون سابقه ماهی هفت سکه میتونستم بخرم.الان با۲۸سال سابقه وارشدیه دونه هم نمیتونم بخرم!
ب خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
1
0
خداوکیلی هرکار میتونی بکنیدانجام دهید.فقطبگم خدمتون حقوق بازنشستگی بنده دهم ماه تمومه
علی اسکندری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
0
3
سلام خواهر ‌وبرادر عزیز، من با مدرک دکتری بازنشسته شدم، از بس با لپ تاپ و کامپیوتر کار کردم برای پایان نامه دیدچشام از75. شد 5.5 حالا حقوق بازنشستگی من شده ۸.۵، از زن و بچه وهمه چی متاسفانه کم گذاشتم حالا شما بفر مایید چرا در صد من نوعی بالا میره، حقوق شما کمه قبول چرا از امثال ما میخاید حقوقشان بالا نره، عدالت یعنی هر چیزی سر جاش باشه.
مجتبی
|
Germany
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
بااحترام به همه نظرات عزیزان عدالت وقتی ایجاد میشه که همه چی سر جای خودش باشه من لیسانس با سی ویکسال خدمت بازنشسته شدم به نسبت تحصیلات باید حقوق دریافت کنم وزیر دیپلم ، ارشد ودکترا هم به نسبت خودشان البته دولت باید افزایش حقوق راطوری انجام بده که نفری که حقوق پایین داره هم بتونه مخارجش رو تامین کنه ومشکلی نداشته باشه وبقیه هم به نسبت خودشان والا اینکه یکی 15%یکی دیگر20%یا بیشتر مشکلی رو حل نمیکنه بلکه نشانه عدم عدالت اجتماعی وحقوقی است. متشکرم.
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
0
0
سلام من باز نشسته تامین اجتماعی هستم ۳۱سال کار کردم روز بیشتر از ۱۲ ساعت ومعلمی که توی یک سال کلا ۶ ماه روز چند ساعت سر کار نبوده الان ادعای چیو دارن چرا موقه تخصیص عیدی ما کارگران میشم کادمند ولی فرهنگی عزیز الان ادعاش خیلی زیاده....
بانشسته تامین اجتماعی
|
United States of America
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
0
با عرض سلام چرا بازنشسته تامین اجتماعی.باید با سی سال پرداخت حق بیمه این قدر بد بخت باشند
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
0
اخه باید ۴/۵میلیارد دولار یجوری درست کنند از دولتی نمیشه چون حساب کتاب بلدن از فرهنگیان چون دانش دستشون پس باید از کارگر بگیرند چون یروز نرن سر کار یا زن وبچه نون میخوان یا کارفرما اجازه نمیده یا اخراج میکنه اینه فرق همه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین