کد خبر: ۶۱۶۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

جدال با بحرین بعد از ۱۷۳۸ روز؛ ۹ بازمانده ملبورن در منامه

تیم ملی ایران بعد از ۱۷۳۸ روز بار دیگر به مصاف تیم ملی فوتبال بحرین خواهد رفت.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دومین مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید فردا (سه شنبه) از ساعت ۲۰ به مصاف بحرین برود. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که ۲ تیم بعد از حدود چهار سال بار دیگر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفدهمین پیکار ایران و بحرین در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ در استرالیا و ورزشگاه "ملبورن رکتانگولار" بود. دیدار اول هر ۲ تیم در آن دوره از رقابت‌ها که با برتری ۲ بر صفر ملی پوشان ایرانی خاتمه پیدا کرد. در آن مسابقه احسان حاج صفی در دقیقه نخست وقت‌های اضافی نیمه اول با یک شوت بیرون پای فوق العاده از بیرون محوطه جریمه گل نخست را به ثمر رساند و مسعود شجاعی نیز در دقیقه ۷۱ توانست گل دوم را وارد دروازه شاگردان "مرجان عید" کند. سرمربی تیم ملی در آن رقابت‌ها کارلوس کی‌روش پرتغالی بود.

جدال با بحرین بعد از ۱۷۳۸ روز؛ ۹ بازمانده ملبورن در منامه

ایران در آن مسابقه با ترکیب علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به میدان رفت. از آن ترکیب تنها احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی و مسعود شجاعی در تیم ملی باقی مانده‌اند و الباقی به دلایل مختلف حضور ندارند. البته بازیکنانی چون امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، وحید امیری، رامین رضاییان، سردار آزمون و علیرضا بیرانوند نیز روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشتند که سردار در دقیقه ۷۵ به جای قوچان نژاد وارد میدان شد.

حال باید دید تیم ملی ایران بعد از ۱۷۳۸ روز با سرمربی جدید خود و همچنین با نفرات اکثرا جدید به چه نتیجه‌ای مقابل غواصان مروارید (لقب بحرین) دست پیدا می‌کند.

جدال با بحرین بعد از ۱۷۳۸ روز؛ ۹ بازمانده ملبورن در منامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین