کد خبر: ۶۱۶۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

تکرار سلام نظامی جنجال‌برانگیز فوتبالیست‌های ترک+عکس

مسابقه میان تیم‌های فرانسه و ترکیه حتی پیش از برگزاری تحت تاثیر حمله نظامی اخیر ترکیه به شمال سوریه قرار داشت و با حاشیه‌هایی همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ترکیه شامگاه دوشنبه ۱۴ اکتبر با کسب تساوی ۱-۱ در بازی برگشت مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۰ مقابل فرانسه، موفق شد تا قهرمان جام جهانی را در خانه متوقف کند. اما مسابقه میان تیم‌های فرانسه و ترکیه حتی پیش از برگزاری تحت تاثیر حمله نظامی اخیر ترکیه به شمال سوریه قرار داشت و با حاشیه‌هایی همراه شد.

ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه که پیشتر گفته بود برای تماشای این مسابقه به «استد دو فرانس» می‌رود، روز دوشنبه و پیش از برگزاری دیدار تیم ملی کشورش با ترکیه اعلام کرد که در اعتراض به مناقشه در شمال شرق سوریه به ورزشگاه نخواهد رفت.

تکرار سلام نظامی جنجال‌برانگیز فوتبالیست‌های ترک+عکس

موضوع حاشیه‌ای دیدار شب گذشته همانند بازی پیشین تیم ملی ترکیه حرکت جنجالی بازیکنان این تیم در نشان دادن سلام نظامی بود.

این در حالی است که در هفته گذشته پس از بازی ترکیه مقابل آلبانی، یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) در پی اعتراض‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی نسبت به سلام نظامی بازیکنان ترکیه اعلام کرده بود که این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهد.

واکنش به این حرکت بازیکنان ترکیه تا حدی بود که بسیاری از جریان‌های سیاسی با گرایش‌های مختلف در فرانسه روز دوشنبه ساعاتی پیش از برگزاری این مسابقه به هشتگی که برای لغو مسابقه میان فرانسه و ترکیه در شبکه‌های اجتماعی داغ شده بود، پیوستند.

تکرار سلام نظامی جنجال‌برانگیز فوتبالیست‌های ترک+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین