کد خبر: ۶۱۶۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

پیام نگران کننده همیلتون در شبکه اجتماعی خود چه بود؟

راننده پرافتخار فرمول یک پیامی در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد که باعث نگرانی خیلی از علاقه مندان به خود شد.
پیام نگران کننده همیلتون در شبکه اجتماعی خود چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دیلی میل، لوییس همیلتون راننده پر افتخار فرمول یک در شبکه اجتماعی خود پیامی منتشر کرد که باعث نگرانی هواداران خود شد.

همیلتون در این پیام نوشت:‌ با فکر کردن به این موضوع که جهان به کدام سمت می‌رود نگران و ناراحت می‌شوم. نسل ما با این حجم استفاده از منابع در حال منقرض شدن است. جهان به جای بدی تبدیل شده است. رهبران جهان یا بی سواد هستند یا اعتنایی به محیط ریست ندارند. آلودگی‌ها روز به روز در حال افزایش هستند ولی هیچ‌کس اعتنایی ندارد. تحصیلات یک اصل اساسی است. ۱۰۰ سال است به ما دروغ گفتند که استفاده از فرآورده‌های حیوانی به سود ما است. صادقانه باید بگویم دیگر به پوچی رسیدم و صفر شده‌ام. الان ۳۲ سال سن دارم و می‌توانم تاثیر زیادی در دنیا داشته باشم. می‌خواهم زندگی معناداری داشته باشم نه اینکه فقط زندگی کنم. تا الان فقط زندگی کردم. یک راه حال اساسی این است که گیاه خوار شویم و به محیط زیست خود اهمیت و بها دهیم.

این پیام راننده فرمول یک باعث شده هواداران نگران وضعیت او شوند و از این راننده خواسته‌اند همچون قبل در رقابت‌ها حاضر باشد چرا که الهام بخش خیلی‌هاست و آنها دوران حرفه‌ای این راننده را دنبال می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین