کد خبر: ۶۱۶۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

بیماری‌های شایع در میان زائران اربعین را بشناسید

مسئول درمانگاه جمعیت هلال احمر در سامرا با بیان اینکه ٦ هزار و ٨٤١ زائر در سامراء به‌صورت شبانه‌روزی خدمات درمانی و امدادی دریافت کرده‌اند، توضیحاتی درباره بیماری‌های شایع در میان زائران اربعین ارائه کرد.
بیماری‌های شایع در میان زائران اربعین را بشناسید
آفتاب‌‌نیوز :

محمود حیدری اظهار کرد: از هفدهم تا بیست و یکم مهرماه، ٦ هزار و ٨٤١ زائر به صورت شبانه‌روزی خدمات درمانی و امدادی دریافت کرده‌اند و ٨٤ نیرو در درمانگاه جمعیت هلال احمر به صورت سه شیفت ٨ ساعته در شبانه‌روز در بخش‌های پذیرش، تریاژ، مطب پزشک، جلوگیری از بیماری‌های واگیردار، تزریقات، سرم تراپی و پانسمان مشغول به فعالیت هستند.

حیدری تصریح کرد: خدماتی شامل ٣ هزار و ٤ ٩ مورد پانسمان ، ٤هزار و ٣٣٦ مورد تزریقات و سرم تراپی، ٦ هزار ٢ مورد تست فشارخون، ٢ ٣ مورد تست قندخون، ٣١ مورد نوار قلب و ١ مورد توسط نیروهای مستقر در بیمارستان ارائه شده است.

مسئول درمانگاه جمعیت هلال احمر در سامرا گفت: مواردی که به بیمارستان اعزام شده‌اند دارای مشکلاتی همچون ناراحتی‌های قلبی، گوارشی و همچنین یک مورد قطع عضو بود که بلافاصله پس از بررسی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: خستگی، گرمازدگی، سرماخوردگی و بیماریهای گوارشی از بیماری‌های شایع در میان زائران است که در این مدت اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین