کد خبر: ۶۱۶۷۶۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹

وزیر صمت: سال آینده رشد اقتصاد ایران مثبت می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آمارها حکایت از این دارد که اقتصاد ایران به سمت ثبات و رونق می رود و حتی پیش بینی بانک جهانی این است که سال آینده اقتصاد ایران رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.
وزیر صمت: سال آینده رشد اقتصاد ایران مثبت می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

رضا رحمانی در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حوزه صنایع دریایی عنوان کرد: امسال یکی از اولویت ها و برنامه های ویژه ما توسعه صنایع دریایی است.

وی افزود: نشستی با استاندار محترم و نمایندگان استان بوشهر خواهیم داشت که محور پیگیری ها جمع بندی این مسائل خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در رونق اقتصاد استان، مسائل تجاری مربوط به دریا و همچنین رونق تجارت دریایی موفق باشیم.

وزیر صنعت تاکید کرد: اخیرا در خصوص تخفیف ۲۰ درصدی سود بازرگانی تصمیمات خوبی گرفته شده است.

وی بیان کرد: بوشهر یکی از پیشانی های اقتصاد ملی و از ظرفیت های خوبی است که می تواند در زمینه گسترش و توسعه صادرات کشور نقش مهم و بیشتری را ایفا کند.

رحمانی تصریح کرد: آمارها حکایت از این دارد که اقتصاد ایران به سمت ثبات و رونق می رود و این را هم منابع داخلی و هم منابع خارجی تایید کرده اند. حتی پیش بینی بانک جهانی این است که اقتصاد ایران سال آینده رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته در اکثر محصولات مثل سیمان، پتروشیمی و صنایع غذایی با رشد مواجه بوده ایم، به غیر از یکی دو مورد خاص مانند خودرو که برنامه های خاصی برای آن تدارک دیده شده است و این ظرفیت را داریم که شاهد رشد و شکوفایی بیشتر باشیم.

وی با اشاره به اهمیت رشد و رونق تولید یادآور شد: انتظار داریم که همه پای کار بیایند تا شاهد تحقق این هدف باشیم. برنامه سال جاری این است که ۲ هزار واحد راکد را فعال سازی نماییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین