کد خبر: ۶۱۶۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱

درآمد 2 برابری رونالدو نسبت به مسی از اینستاگرام

درآمدزایی در اینستاگرام، احتمالا بیش‌ترین فاصله ۲ اعجوبه دنیای فوتبال از یکدیگر را ایجاد کرده است.
درآمد 2 برابری رونالدو نسبت به مسی از اینستاگرام
آفتاب‌‌نیوز :

 آمار منتشر شده از درآمد فوتبالیست‌ها از طریق تبلیغات اینستاگرامی، نشان می‌دهد کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تیم یوونتوس در صدر جدول کسب درآمد از این شبکه اجتماعی قرار دارد.

کریستیانو رونالدو که با داشتن 186 میلیون نفر، بیشترین میزان دنبال‌کننده در اینستاگرام را دارد در 12 ماه گذشته توانسته مبلغ 38.2 میلیون پوند (44 میلیون یورو) را از راه تبلیغات اینستاگرامی کسب کند. رونالدو در 12 ماه اخیر، اسپانسر 34 پست تبلیغاتی بوده و بابت هر پست، 900 هزار یورو کسب درآمد داشته است. لیونل مسی در 12 ماه اخیر، اسپانسر 36 پست اینستاگرامی بوده اما از هر پست تقریبا 600 هزار یورو کسب درآمد داشت.

در واقع مسی از مجموع پست‌های تبلیغاتی، 21.5 میلیون یورو درآمد کسب کرده و این رقم، تقریبا نصف میزان درآمد رونالدو از پست‌های اینستاگرامی است. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، بیشترین میزان درآمد را از طریق اینستاگرام کسب می‌کنند. پس از رونالدو و مسی، کندال جنر و دیوید بکام، بیشترین میزان درآمد را از طریق اینستاگرام دارند.

در میان فوتبالیست‌ها، پس از رونالدو، مسی و بکام، نام نیمار و زلاتان ابراهیموویچ در رده‌های بعدی بیشترین میزان درآمد از طریق اینستاگرام به چشم می‌خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین