کد خبر: ۶۱۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۴
در دیدار و گفتگو با خالد مشعل مطرح شد:

توصیه‌های متکی به حماس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: منوچهر متكی وزیر امور خارجه ایران گفت مقاومت و هوشیاری دو عنصر مهم به‌منظور عبور از شرایط جاری برای حماس و تحقق اهداف و آرمانهای بزرگ مردم فلسطین است.

به گزارش اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه، وی در دیدار و گفت وگو با خالد مشعل مسوول سیاسی حماس پیرامون مسائل فلسطین و منطقه با اشاره به نابسامانی و وضع داخلی رژیم اشغالگر بعد از شكست جنگ ‪ ۳۳‬روزه گفت: امروز وحدت و دوری از فتنه اختلافات داخلی بین گروه‌های فلسطینی كه توسط رژیم صهیونیستی دامن زده می‌شود، مهمترین اولویت برای حماس است.

وزیر امور خارجه كشورمان ادامه داد: شرایط سخت داخلی برای رژیم صهیونیستی و نتیجه گزارش تحقیقات این رژیم پیرامون بررسی علل شكست از حزب الله، این دولت غاصب را سر در گرم كرده است بطوریكه حملات وحشیانه اخیر به نوار غزه برای بازسازی روحیه تخریب شده و سرپوش گذاشتن بر مشكلات داخلی خویش صورت می‌گیرد.

در این دیدار خالد مشعل با ارائه گزارشی از وضع فعلی منطقه و فلسطین گفت: حماس در كنار استمرار خط مقاومت ، با هوشیاری فتنه اختلاف افكنی بین گروه‌های فلسطینی را كه با تحریك رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد خنثی نموده و حملات هوایی اخیر به مردم بی‌دفاع گویای عجز و شكست سیاستهای صهیونیستهاست .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین