کد خبر: ۶۱۷۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵

ملاقات مشکوک پوگبا و زیدان+عکس

بدنبال تابستانی مملو از شایعات در خصوص پیوستن «پل پوگبا» به رئال مادرید، «زین الدین زیدان» و ستاره فرانسوی به طور اتفاقی در دبی در کادر دوربین عکاس روزنامه دیلی میرر قرا گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :

پوگبا پیش‌تر گفته بود که به دنبال «چالشی جدید» است و زیدان نیز در سوی مقابل از هم‌وطن خود تعریف و تمجید زیادی کرده بود؛ با این وجود هافبک یونایتد در اولدترافورد ماندگار شد.

اما تصویری که امروز روزنامه انگلیسی دیلی میرر منتشر کرده، بار دیگر آتش شایعات را در خصوص جدایی پوگبا از شیاطین سرخ و پیوستن به کهکشانی‌ها شعله‌ور کرد.

یک ملاقات مشکوک؛ «پوگبا» و «زیدان» در کادر دوربین دیلی‌میرر+عکس

منابع نزدیک به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که پوگبا همچنان گزینه شماره یک زیدان برای تقویت خط هافبک رئال است اما «فلورنتینو پرز» مشتاق است تا «کریستین اریکسن» را از تاتنهام با مبلغی به مراتب پایین‌تر به برنابئو بیاورد.

این در حالی است که «اوله گانر سولسشر» سرمربی سرخ‌های اولدترافورد در نشست خبری پیش از دیدار سرنوشت‌ساز مقابل لیورپول (دست کم برای آینده شغلی وی) اظهار داشت: پوگبا بخشی از برنامه‌های ما است؛ او در مسیر بازگشت از مصدومیت قرار دارد و روند ریکاوری وی مثبت است؛ زمانی که برای تیمی مثل منچستریونایتد بازی می‌کنید این عکس‌ها طبیعی است و به شخصه هیچ مشکلی با آن ندارم.

در سوی مقابل زیدان نیز در خصوص این دیدار اتفاقی به خبرنگاران گفت: کاملا اتفاقی بود؛ با هم در یک نقطه تلاقی کردیم و از آنجا که مدت‌ها است همدیگر را می‌شناسیم مشغول گپ زدن شدیم؛ موضوع حرف‌های‌مان هم شخصی است بنابراین به شما نخواهم گفت.

پوگبا آشکارا تمایل خود را برای ترک اولدترافورد ابراز کرده اما با توجه به اینکه مرد فرانسوی ۲ سال دیگر (به علاوه گزینه تمدید یک ساله) با یونایتد قرارداد دارد، سران باشگاه انگلیسی بابت ادامه همکاری وی با این تیم نگرانی ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین