کد خبر: ۶۱۷۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

ادامه درخشش دی ماریا بازگشت ام‌باپه به ترکیب با گلزنی

تیم فوتبال پاری سن ژرمن توانست برد راحتی را در خانه تیم فوتبال نیس به دست بیاورد.
آفتاب‌‌نیوز :

در هفته دهم رقابت های لیگ فرانسه پاری سن ژرمن به دیدار نیس رفت و توانست ۴ بر یک این تیم را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند. در این دیدار نیس دو اخراجی داد تا کار برای پاریسی ها راحت شود. دی ماریا در ادامه درخشش خود در این فصل توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند و ام باپه و ایکاردی نیز زننده گلهای دیگر پاریسی ها بودند.

توماس توخل درباره درخشش دی ماریا بعد از این دیدار گفت: دی ماریا در طول تعطیلات در کنار ما بود و تمرین کرد و الان شرایط خیلی خوبی دارد. خوشحالم او بار دیگر برای تیم در گلزنی موفق ظاهر شد.او یک بازیکن حرفه ای درجه یک است و همیشه به موفقیت تیم فکر می کند.

ادامه درخشش دی ماریا بازگشت ام‌باپه به ترکیب با گلزنی

البته سرمربی آلمانی چندان از وضعیت تیمش در این دیدار راضی نیست. در همین ارتباط او اضافه کرد: ما بعد از زدن دو گل شانس های زیادی داشتیم تا گل بعدی را به ثمر برسانیم که موفق نبودیم و بعد دروازه ما باز شد. بازی نزدیک بود خراب شود که دو اخراجی تیم حریف کار را برای ما راحت کرد. باید با دقت بیشتری در زمین ظاهر شویم و موقعیت گل ایجاد کنیم.

ام باپه سه هفته پیش بعد از آسیب دیدگی که داشت به شرایط بازی رسید اما باز هم مصدوم شد. او در این دیدار به ترکیب تیمش اضافه شد و توانست این بازگشت را با گل جشن بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین