کد خبر: ۶۱۷۰۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
تبلیغات

با یادگیری زبان چینی میلیاردر شوید!

احتمالا با شنیدن نام چینی، گارد می‌گیرید، چرا که سختی و پیچیدگی این زبان به گوش تان خورده. اما آیا واقعا این طور است؟ پاسخ ما به این سوال منفی است.
آفتاب‌‌نیوز :

شاید با دیدن این جمله تعجب کنید، با خود بگویید که مگر می‌شود، میلیاردر شدن که به این راحتی نیست. اما عجله نکنید، هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد، فقط راه‌های رسیدن به این هدف متفاوت است. نیازی نیست حتما سرمایه دار باشید یا مدیر یک شرکت بزرگ و بین المللی، می‌توانید از خانه خودتان شروع کرده و برای پولدار شدن تلاش کنید. می‌پرسید چطور؟ کار سختی نیست، با یادگیری یک زبان خاص مثل چینی شروع کنید.

احتمالا با شنیدن نام چینی، گارد می‌گیرید، چرا که سختی و پیچیدگی این زبان به گوش تان خورده. اما آیا واقعا این طور است؟ پاسخ ما به این سوال منفی است. این زبان هم مثل بسیاری از زبان‌های دیگر برای برخی سخت و برای عده‌ای آسان است. در حقیقت سخت یا راحت بودن یک زبان بستگی دارد، حال فرقی نمی‌کند چه باشد؛ چینی یا آلمانی و یا حتی انگلیسی. شاید برای یک فارسی زبان یادگیری زبان چینی راحت نباشد، اما احتمالا برای یک کره‌ای کار سختی نباشد. اما این دلیل نمی‌شود که بترسید، زیرا همان طور که گفتیم شما هم می‌توانید.

با یادگیری زبان چینی میلیاردر شوید!

کارشناسان من و زبان به فکر آینده و درآمد شما هستند. به همین خاطر یک روش نوین به شما پیشنهاد می‌کنند که با استفاده از آن در خانه بنشینید و زبان چینی را بیاموزید؛ نیازی نیست وقت خود را در ترافیک و کوچه و خیابان بگذرانید برای رفتن به کلاس‌های زبانی که حتی خودتان هم به آن‌ها اعتماد کامل ندارید و نمی‌دانید آیا واقعا این رفت و آمد‌ها نتیجه‌ی خوبی دارد یا خیر. پس برای این که بدانید چطور وارد این راه شوید و چگونه این زبان فرابگیرید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تاثیر زبان چینی بر پیشرفت شغلی

زبان چینی را می‌توان پرگویش‌ترین و پرکاربرد‌ترین زبان حال حاضر دنیا دانست چرا که بیش از ۱.۴ میلیارد نفر در سراسر دنیا از این زبان استفاده می‌کنند و تقریبا می‌توان گفت که زبان‌هایی مانند ژاپنی، کره ای، هنگ کنگ و تایوان نیز از این زبان منشعب شده اند که البته شباهت زیادی به چینی مدرن ندارند و بیشتر به چینی قدیم نزدیک هستند.

با یادگیری زبان چینی میلیاردر شوید!

تصور کنید که به این زبان پرکاربرد که در حال حاضر در ایران نیز بسیار نوپاست، مسلط شوید. بدون شک می‌توانید با کمک این زبان پست خود را در شرکتی که در آن مشغول به کار هستید، ارتقا دهید و درآمد خود را چند برابر کنید. این روز‌ها که اقتصاد ایران و چین به یکدیگر گره خورده، شرکت‌های بسیاری برای انجام معاملات و جلسات مختلف با آن‌ها اقدام می‌کنند؛ حال فکر کنید شما زبان چینی را می‌دانید، کارفرما یا مدیرتان چقدر به حضورتان در کنار خودش نیاز دارد و به شما به عنوان یک کارمند سطح بالا افتخار می‌کند؟ مسلما خیلی.

تاثیر زبان چینی بر استخدام

در ابتدای مطلب به شما گفتیم حتی اگر بیکار باشید و در خانه به سر می‌برید، می‌توانید از وقت خود استفاده کرده و زبان چینی را بیاموزید. خب، چه نتیجه‌ای دارد؟ اگر این کار را انجام دهید، شما چندین قدم به میلیاردر شدن نزدیک شد! تعجب نکنید، این موضوع واقعی است.

اگر دوست داشته باشید می‌توانید از خودتان شروع کنید، از همان خانه. متون مختلف را ترجمه کنید در ازای آن پول بگیرید. اگر هم دوست داشته باشید که در یک شغل ثابت مشغول به کار شوید، باز هم راه برای تان هموار است. اشاره کردیم که در حال حاضر در ایران تعداد کمی از افراد هستند که به زبان چینی تسلط دارند. این یعنی شما یک فرصت استثنایی دارید تا خود را به کارفرمایان نشان دهید. رزومه تان را پربار کنید و از مصاحبه شغلی سربلند بیرون بیایید.

چطور زبان چینی را یاد بگیریم؟

اگر همین حالا تصمیم گرفته باشید که زبان چینی را فرابگیرید، احتمالا نمی‌دانید از کجا و چطور شروع کنید. کاملا حق دارید، زبان چینی در ایران بسیار نوپاست. شاید نتوانید موسسه‌ای پیدا کنید که معتبر باشد و زبان چینی را به بهترین روش به شما آموزش دهد. اما نباید نگرانی و ترس به خود راه بدهید. کارشناسان من و زبان یک راه بینظیر برای شما درنظر گرفته اند.

وب سایت من و زبان به عنوان اولین وب سایت آموزش آنلاین زبان فارسی، همیشه در دسترس شماست، تا تنها با چند کلیک ساده آموزش زبان چینی را شروع کنید. هرگز اجازه ندهید، حرف‌هایی که مبنی بر سخت بودن یا غیر ممکن بودن این زبان وجود دارند جلوی راه شما را بگیرد. به یاد داشته که هیچ کاری غیرممکن نیست فقط باید خودتان بخواهید و در راهی قدم بگذارید که به آن اعتماد دارید. شما هیچ چیزی از یک فرد میلیاردر کم ندارید، پس می‌توانید.

با یادگیری زبان چینی میلیاردر شوید!

من و زبان شما را همراهی می‌کند که با تمرین و تکرار مداوم به یادگیری زبان میلیارد‌ها نفر یعنی چینی، بپردازید. قطعا هیچ یک از شما دوست ندارید که با صرف وقت و هزینه‌های گزاف، پیشرفتی در فراگیری این زبان نداشته باشید. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که با اختصاص دادن حداقل ۲۰ دقیقه از زمان تان در طول روز می‌توانید پس مدتی نه چندان طولانی، بر این زبان تسلطی چشمگیر پیدا کنید. نیازی هم به پرداخت هزینه‌های سرسام آور نیست، پس از یک هفته تست رایگان می‌توانید با پرداخت مبلغی اندک آموزش زبان چینی را شروع کنید. پس لحظه‌ای را هدر ندهید، به آینده‌ی درخشان تان فکر کنید و در سایت من و زبان ثبت نام کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
18
3
مرگمان هم ساخت چين شد، كافيه، ديگه از چين چيزي ننويسيد.
بی نام
|
Germany
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
4
24
من دانشجو ترم ۶ ادبیات و زبان چینی هستم بابا چرا دروغ میگین روزی ۲۰ دقیقه؟ با روزی ۲۰ دقیقه هیچی یاد نمیگیرید لطفاً اطلاعات غلط ندید ! ما دانشجو ها روزانه ۳تا ۵ ساعت کار میکنیم هنوز توی این ۳ سال مسلط نشدیم بعد شما با ۲۰ دقیقه مسلط میشی؟ !! خنده آور است
محسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
21
12
اصلا اینطور نیست توی ایران و جهان تجار و شرکت های چینی همه با زبان انگلیسی کار میکنن
اگرم شما بخواین برین چین همه انگلیسی بلدن
توی ایرانم با آموزش چینی نمیشه پول در اورد چون کسی نمیخواد چینی یاد بگیره چون سخته واقعن
من چینی بلدم و چین رفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
29
8
من نه از چینیها خوشم میاد ونه از زبان چینی کلا از چین متنفرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
پس نظر نده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین