کد خبر: ۶۱۷۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲

قاچاقچی گراس در زنجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع گراس در زنجان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مختار شیرمحمدی روز یکشنبه با بیان این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان زنجان از فعالیت یک متهم در امر تهیه و توزیع این بلای خانمان‌سوز، مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران در بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده و پس از اطمینان از تهیه و توزیع، عملیات دستگیری را آغاز و تیم ویژه ای به منظور کشف موادمخدر به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی اعزامی به محل موردنظر در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده این میزان موادمخدر از نوع گراس را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانونی به مراجع قضایی استان، معرفی شد.

طی ۶ ماه نخست امسال قریب یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۲۵ درصد افزایش نشان می دهد.

از ابتدای سال تاکنون (اول فروردین تا ۲۳ مهر ماه جاری) یک هزار و ۹۷۵ نفر دستگیری داشتیم که این میزان در مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۵۹۴ نفر بود ۲۴ درصد افزایش نشان می دهد.

۶ ماهه نخست پارسال ۱۱ باند موادمخدر در زنجان متلاشی شد اما امسال در طی این مدت ۱۵ باند از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و نسبت به انهدام این باندها اقدام عملیاتی شد.

از ابتدای امسال تاکنون، ۹۷۶ معتاد متجاهر ( ۹۷۲ مرد و چهار زن) از سطح این استان جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۶ درصد رشد نشان می‌دهد.‌

۲۰ مهر ماه جاری، ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر غیردارویی و قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شده در زنجان، در مقابل انظار عمومی امحا شد.‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین