کد خبر: ۶۱۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۲۳
عابدزاده:

پرسپولیسی‌ها پلی استیشن بازی می‌كردند

آفتاب‌‌نیوز : او در گفتگو با ایپنا اضافه كرد: وقتی پرسپولیس 3 بازی یك شكل را مقابل سپاهان در دیدارهای رفت و برگشت فینال سال گذشته جام حذفی و مرحله نیمه‌نهایی امسال به نمایش می‌گذارد حتی یك بیننده غیرفوتبالی هم می‌تواند با انجام یكی، دو تغییر شیرازه تفكرات دنیزلی را برهم بزند و ورق را برگرداند.

عابدزاده درخصوص تعویض‌هایی كه هر 2 مربی انجام دادند تأكید كرد: بوناچیچ نویدكیا و كریمی را به میدان فرستاد و نتیجه تساوی را با پیروزی 4 بر یك تغییر داد، آن وقت دنیزلی وقتی آب از سر پرسپولیس گذشته بود به الونگ‌الونگ تنها 6 دقیقه میدان می‌دهد و برای رفع تكلیف این كار را انجام داد.

كاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس به تاكتیك با برنامه سپاهان اشاره‌ای كرد و یادآور شد: حضور ابراهیم‌زاده در كنار بوناچیچ كه اكثر اوقات به دلیل عصبانیت سكونشین می‌شود یك نعمت است و او بود كه با هدایت بی‌نقص خود این نتیجه را رقم زد. سپاهان مزد برتری خود را گرفت و با ارائه یك تاكتیك حسابگرایانه در حضور 100 هزار تماشاگر به فینال جام حذفی راه پیدا كرد.

عابدزاده از بی‌تفاوت بودن دنیزلی نسبت به احساسات هواداران پرسپولیس اظهار گله‌مندی داشت و عنوان كرد: دنیزلی خیلی راحت می‌گوید حضور 100 هزار تماشاگر نمی‌تواند تضمینی برای پیروزی باشد، چطور در گذشته همین تماشاچیان برگ برنده پرسپولیس بودند و به یكباره با شارژ روحی خود تحولی عجیب در درون بازیكنان به وجود می‌آوردند.

وی از حضور یك سرمربی داخلی در پرسپولیس استقبال كرد و گفت: قطع به یقین یك مربی ایرانی می‌تواند گره‌گشای مشكلات تاكتیكی بازیكنان پرسپولیس باشد كه حقیقا در مقابل سپاهان بازی پلی استیشن انجام می‌دادند. او می‌تواند با اطراف خود ارتباط برقرار كند و فضای بدون دغدغه‌ای را حاكم سازد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه یازدهم خرداد، در دیدار نیمه نهایی مقابل سپاهان 4 بر یك شكست خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین