کد خبر: ۶۱۷۵۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۶

پایان انتظار ۲۰ ساله بشاگردی‌ها

رییس شورای اسلامی بشاگرد با اشاره به انتظار ۲۰ ساله مردم این شهرستان برای استقرار دادگستری، اظهار داشت: امروز برای همگان اثبات شد که آیت‌الله رییسی مرد عمل است و آنچه بگوید و وعده بدهد به طور حتم محقق می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

عباس دانشمند در مراسم گشایش دادگستری این شهرستان با اشاره به انتظار ۲۰ ساله مردم این شهرستان برای استقرار دادگستری اظهار داشت: امروز برای همگان اثبات شده که آیت الله رئیسی مرد عمل است و آنچه بگوید و وعده بدهد به طور حتم محقق خواهد شد.

وی افزود: مردم بشاگرد همواره با ما تماس می گرفتند و برای استقرار دستگاه قضایی در این شهرستان مطالباتی را مطرح می کردند.

پایان انتظار ۲۰ ساله بشاگردی‌ها

رییس شورای اسلامی شهرستان بشاگرد ادامه داد: پس از ۲۰ سال از تبدیل شدن بشاگرد به حوزه قضایی با تدبیر آیت الله رییسی این مشکل حل شد و زمینه تسهیل امور قضایی مردم و دسترسی آن‌ها به عدالت آسان فراهم گشت.

دانشمند یادآور شد: دوری از محاکم قضایی سبب شده بود مردم بشاگرد مجبور باشند از طریق جاده های متروکه، بی راهه و صعب العبور خود را به نزدیک ترین شهرستان در فاصله ۱۷۰ کیلومتری برسانند تا احقاق حق کنند.

وی تصریح کرد گاهی برای دریافت یک مجوز دفن ساده، مردم بشاگرد ناچار بودند این مسیرهای مواصلاتی خطرناک را طی کنند که در برخی مواقع خود این مسافرت ها منجر به بروز سوانح رانندگی و جان باختن این افراد می شد.

رییس شورای اسلامی شهرستان بشاگرد گفت: به نمایندگی از مردم شهیدپرور بشاگرد از اقدام انقلابی رئیس قوه قضائیه و پیگیری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی دوبار شخصا به شهرستان بشاگرد سفر کردند و این سفرها برای مردم بشاگرد بسیار پر خیر و برکت بوده و دستاورد کنونی نیز در نوع خود بی نظیر است.

امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد اظهار داشت: استقرار دادگستری در بشاگرد، مسیر خدمت رسانی به مردم را کوتاه کرده و رفت آمد از طریق مسیری سخت و صعب العبور به شهرستان جاسک و شهرستان های همجوار دیگر دغدغه مردم نجیب و شهید پرور این منطقه محروم نخواهد بود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی افزود: مردم بشاگرد از دیرباز در انتظار این حرکت انقلابی بودند تا با استقرار دادگستری در این شهرستان حجم زیادی از مشکلات آنها حل شود که پس از دستور رییس قوه قضائیه این مهم در زمانی کوتاه میسر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین