کد خبر: ۶۱۷۵۸۰
تعداد نظرات: ۷۰ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
آمار بالای تن‌ فروشی در فضای مجازی

گزارش تکان‌دهنده از قاچاق دختران ایرانی به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس+فیلم

پیدا کردن کاسبان دلالی کثیف دختران خیلی هم سخت نیست. شماره تماس آنها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. کسانی که بی‌پروا مثبت هجده حرف می‌زنند.
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جام جم گزارشی با عنوان "شکار ناموس در اینستاگرام" از قاچاقچیانی که در شبکه‌های اجتماعی دختران ایرانی را به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق می‌کنند منتشر کرده و نوشته است: هیچ‌کدام از دیالوگ‌ها و صحنه‌هایش شبیه به مستندها و فیلم‌ها نیست. اینجا همه چیز واقعی است. سیلی خشن و تیز حقیقت از همان اول می‌خورد توی گوشت. پیدا کردن کاسبان دلالی کثیف دختران خیلی هم سخت نیست. شماره تماس آنها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. کسانی که بی‌پروا مثبت هجده حرف می‌زنند.

آنها حیا را خورده و آبرو را قی کرده‌اند. کسانی که اصطلاحات خاص خودشان را دارند و فقط در ساعت‌هایی از روز جوابت را می‌دهند.

همان طور که پیدا کردن شماره تماسشان آسان است، جلب اعتمادشان اما سخت است. اول از همه باید با دایره لغات آنها حرف زد و به تمام سوالات شان پاسخ درست داد. فحاشی‌هایشان را گوش داد و حتی خودتان هم چند تا فحش بدهید تا باور کنند همکارشان هستید.

اینجا همه «خاله» و حتی «دایی» هستند و برای این که با تو راه بیایند، «اصل» (برای اثبات اصل بودن باید اسم و فامیل، شهر و سن ثابت شود. در بسیاری از مواقع حتی دلال‌ها عکس می‌خواهند. عموماً دلال‌ها با دختران در رده سنی 18 تا 28 سال کار می‌کنند.) بعد از جلب اعتماد اما راحت از پول ودرصد برای جور‌کردن مشتری و راه‌های خروج از مرزهای کشور می‌گویند.

خاله‌ای که آقاست

همه‌شان مهین، مهوش، سحر و ندا هستند و در همه شهرها هم تا دلتان بخواهد گزینه دارند. یکی که اسمش پانته‌آست از پشت تلفن فریاد می‌زند. تا صدای دخترانه می‌شنود، سکوت می‌کند. جلب اعتمادش زیاد زمان نمی‌برد. لهجه دارد. خودش تجربه کار کردن در کشورهای دیگر را دارد. پانته‌آ به ما می‌گوید:‌ «شش ماه توی ترکیه کار کردم.»

سحر می‌گوید ماهی 20 میلیون درآمد داشته است. هرچند زبان نمی‌دانسته، اما باز از درآمدش راضی بوده است. همین زبان‌ندانستن دلیل می‌شود که به کشور برگردد؛ اما دروغ می‌گوید. وسط حرف‌هایش مشخص می‌شود که کار در یک کشور دیگر آنچنان هم آسان نیست: «پولش خوب است اما به دردسرش نمی‌ارزد.» از دردسرها نمی‌گوید. از راه دوستی وارد می‌شویم و به دروغ می‌گوییم که زبان می‌دانیم. مردد می‌شود. خواهرانه می‌خواهیم که از مشکلات بگوید. کلمه «خواهر» نقطه ضعفش شده و راهی می‌شود تا حرف بزند. از دردسرهای اقامت و مدت اقامت می‌گوید. از این که اگر بخواهیم قانونی از کشور خارج شویم، زمانبر است. راه قاچاقی خارج شدن را امن نمی‌داند. می‌گوید چند نفر از دخترهایش به خاطر همین کار دستگیر شده‌اند. اما قاچاقی وارد شدن و کار غیرقانونی‌کردن در کشور همسایه هم زیاد آسان نیست. شاید به خاطر همین است که خودش بعد از شش ماه کار دوباره به کشور بازگشته است. پانته‌آ که عصبی شده مدام می‌گوید: «صبر کن... صبر کن.» نفس‌تنگی گرفته است. یکی دوباری هم خواهش می‌کند:‌ «نرو... آنجا آن‌طور که فکر می‌کنی، نیست.» پافشاری برای کار کردن در خارج از ایران اما باعث می‌شود درنهایت کوتاه بیاید. با ناامیدی می‌گوید که باید مراحل سفر را مهیا کنیم. قبل از آن باید با شخص دیگری صحبت کنیم، با یک خاله دیگر که البته خانم نیست و آقاست.

خودش را معرفی نمی‌کند و بی‌پروا سوالاتش را می‌پرسد. بعد از هر جمله‌اش خنده زشتی می‌کند. خنده‌ای که دل آدم را ریش می‌کند. این طور که به نظر می‌رسد، پانته‌آ و خیلی از دختران بیچاره زیرنظر او کار می‌کنند و تا او دختری را تأیید نکند، فرستادن به کشورهای همسایه هم معنایی ندارد. خودش که می‌گوید در حال جمع‌کردن گروه است؛ قول می‌دهد چند نفری که جمع شدند، او هم گروهش را می‌فرستد و البته تأکید هم می‌کند که بایددرصدش را بدهند؛درصدی که به نظرش زیاد هم نیست. از هر مشتری که جور می‌کند، تنها ساعتی 20 دلار نصیب او می‌شود؛ هرچند که خودش می‌گوید با ما کنار آمده ودرصد بقیه از این هم بیشتر است. آخرین جمله‌اش این است:‌ «درصدم پایین است. خودت برمی‌گردی سراغم.»

اعمال شاقه با ساعتی 10 دلار

نگین، خمار است. مشخص است که حالش خوش نیست. کلمات نصفه در دهانش می‌ماند و بیرون نمی‌ریزد؛ انگار که مواد مصرف کرده باشد. چند جمله نامفهوم می‌گوید؛ تا می‌فهمد همکاری است که می‌خواهد از کشور خارج شود و برای این کار هم به اودرصد می‌دهد، گوشی را به منشی‌اش می‌دهد. منشی به‌هوش است؛ آن‌قدر که تا از اصل بودنت مطمئن نشود دست‌بردار نیست و اطلاعات نمی‌دهد. اعتمادش که جلب شد، آدرس می‌دهد تا حضوری همکار جدید را ببیند. قبلش ولی به قول خودش پیشنهادهای وسوسه‌انگیز دارد. پیشنهادهایی که با یک قرارداد می‌تواند رسمی و قانونی هم بشود! منشی نگین برای خودش داستان درست می‌کند و مشتری‌هایی را که از ترکیه و دبی دارد، معرفی می‌کند. خودش که می‌گوید اگر بخواهیم حتی می‌تواند به اروپا هم دختر بفرستد؛ آلمان، آمریکا و حتی انگلستان. شرایطش عجیب است. هر کسی را که او به کشورهای همسایه می‌فرستد، حداقل باید در روز بتواند پنج شش مشتری را جواب دهد. برای هر مشتری تنها 20درصد می‌گیرد. خانه و پذیرایی هم به عهده واسطه و همدستانش است. همکار اعزام‌شده اما دیگر حق انجام کاری را ندارد. او هم مانند خیلی از کاسبان دیگر، قبل از اعزام باید همکار را ببیند و بداند که کارش تا چه حد خوب است. منشی نگین اصرار می‌کند که شماره تلفن بگیرد، صمیمی شده است. در هر جمله چهار کلمه‌ای که می‌گوید، سه تا فحش ردیف می‌کند. خودش هم تجربه دو ماه ماندن در ترکیه را دارد؛ اما بعد تصمیم گرفته که به کشور برگردد. می‌گوید ساعتی ده دلار بیشتر گیرش نمی‌آمده است. در میان حرف‌هایش می‌گوید که شرایط آنچنان هم آسان نیست. هرچند که زود حرفش را عوض می‌کند و می‌گوید:‌ «راضیت می‌کنیم.» وقتی می‌پرسیم که خودت راضی بودی؟ سکوت می‌کند؛ اما بعد در جواب دوباره فحاشی می‌کند و اصرار می‌کند که حضوری به او مراجعه کنیم. حالا دیگر آدرس هم می‌دهد:‌ «میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی و...» صدایش پر از خواهش با چاشنی غم و رنج شده است. انگار که چیزی در دلش شکسته باشد. حالا دیگر بغض می‌کند و خشن فریاد می‌زند و فحش می‌دهد.

بیگاری در دبی

«خاله سحر» از همان اول می‌گوید:‌ «صد‌میلیون بهت بدم، دل می‌کنی از اینجا؟» صد‌میلیون تومان می‌دهد و قربانیان این تجارت کثیف را به دبی می‌فرستد. هرچند که شرطش برای کار کردن داشتن کارت بهداشت است. با داشتن کارت بهداشت و پرداخت صد میلیون تومان، سحر یک بلیت هواپیما می‌خرد و دبی مقصد نهایی می‌شود. خودش که می‌گوید:‌ «خودم اقامتت را جور می‌کنم. بمان همان‌جا... بقیه کارها با من، آشنا دارم.» شرایط سحر بیشتر شبیه تبعید است. بلیت او یکطرفه است و برگشتی وجود ندارد. معلوم نیست که رفتن در آنجا بازگشتی داشته باشد. او فقط بلیت رفت دارد. صد میلیونی که از همان اول می‌دهد، مثل یک خرید می‌ماند. او هر چه قدر که بخواهد مشتری می‌فرستد. حرف کشیدن از زیر زبان سحر از بقیه سخت‌تر است. چموش است و به سوالات جواب نمی‌دهد. بعد از هر سوال حرف خودش را می‌زند و حتی یک قدم هم عقب‌نشینی نمی‌کند. آن قدر سوالات تکراری می‌پرسیم که عصبی می‌شود. وسط حرف‌زدنش می‌گوید:‌ «دخترام رفتن... بگو هستی یا نه؟» از دلیل رفتن دخترانش که می‌پرسیم. عصبی‌تر می‌شود. وسط فریادهایش، کلمات نامفهوم می‌گوید. «گرفت...» کلمه مفهومش است. سحر حالا به خود آمده است. به نظر می‌رسد که می‌خواهد دلجویی کند. می‌خواهد نظری را جلب کند. می‌پرسد:‌ «با چه قدر راضی می‌شی؟» عدد را که می‌گوییم، دوباره صدایش می‌لرزد. بعد هم مثل خیلی از کاسبان دیگر حرف تکراری می‌زند:‌ «بهتر از شرایط من جایی پیدا نمی‌کنی. برو یه آمار بگیر، دوباره میای پیش خودم.» بعد فحشی می‌دهد و گوشی را قطع می‌کند.

بازی با درصدها

آرزو در یکی از شهرهای شرقی زندگی می‌کند. او کارش را توسعه داده و به قول خودش بین‌المللی کار می‌کند. برای هر مشتری هم که می‌فرستد 20درصد می‌گیرد. او می‌گوید:‌ «برای من فرقی ندارد، هر جایی، ترکیه یا دبی، مهم هم نیست که چند تا مشتری داری. با مشتری دوست می‌شوی یا نه، من پولم را می‌گیرم.» آرزو هم مشتری‌های ترک دارد و هم عرب. برای هر معرفی ساعتی 400 هزار تومان مزد می‌گیرد. درنهایت یک میلیون تومان ساعتی، برای هر شخص می‌ماند. با یک حساب سرانگشتی، این‌طور که به نظر می‌رسد او سر دخترانش را کلاه می‌گذارد، اودرصد بالاتری از آنچه می‌گوید به‌عنوان مزد برمی‌دارد. هرچند که خیلی تیز است و با هشیاری حرفش را اصلاح می‌کند و دیالوگ مشترک تمام کاسبان را به زبان می‌آورد:‌ «راضیت می‌کنم.»

صدای دختربچه‌های کوچک می‌پیچد و صدای آرزو را قطع می‌کند. آرزو مادر است. او ولی حالا بی‌پروا سعی می‌کند وسوسه‌برانگیز حرف بزند. حالا برای به دست آوردن دلمان درصدش را کم کرده است. حالا دیگر به 15درصد هم راضی شده است. صدای جیغ دخترها تنها صدایی است که شنیده می‌شود. حرف‌های بی‌پروای آرزو صدای جیغ دخترها را می‌شکند و در فضا می‌پیچد.

آمار بالای تن‌ فروشی در فضای مجازی

سرهنگ تورج کاظمی- رئیس پلیس فتای تهران بزرگ:

یکی از دلایلی که به‌راحتی در فضای مجازی، شاهد ارتکاب جرم هستیم، موضوع ناشناخته بودن هویت کاربران در این فضاست. افراد به‌راحتی می‌توانند به خرید و فروش مواد مخدر و وسایل ممنوعه بپردازند و حتی به‌ تن‌ فروشی دست بزنند.

به همین دلیل نوجوانان عمده کسانی هستند که در فضای مجازی در معرض خطرند. پلیس فتا، مجرمان را در فضای مجازی شناسایی و آنها را بسته به جرمی که مرتکب می‌شوند به حوزه تخصصی مربوط مثل پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و پلیس گمرک معرفی می‌کند. شناسایی و معرفی مجرمان کار سختی است، اما پلیس فتا با تمام توانش تلاش می‌کند به بهترین شکل ممکن فعالیت کند. مساله مهمی که این روزها در فضای مجازی آمارش رو به رشد است،

تن‌فروشی دختران و زنان است. برای برخورد با این افراد پس از شناسایی آدرس و شماره تماس آنها در اختیار پلیس امنیت اخلاقی قرار داده می‌شود.

در حال حاضر نمی‌توانیم آماری از حضور آنان در فضای مجازی ارائه کنیم، امادرصد بالایی از آنها جعلی هستند و برای آزار و اذیت فردی خاص از تصویر یا شماره تماس آنها استفاده می‌کنند.‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷۰
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
3
53
این مسئله از چند سال قبل بوده و هست زمانی که آقای ده نمکی مستند فقر و فحشا رو ساخت اما کسی عین خیالش نبود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
59
20
روحانی مانع فیلتر اینستاگرام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
حالا چه ربطی داشت ؟!!!دانشمندفیلترشکن که دردسترس همه هست اصل قضیه فقر و فقرفرهنگی و نبودشغل وآینده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
شما فحشا و دلالی محبت نکنید که نیاز به فیلتر اینستاگرام نباشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
يعني مثل هميشه دنبال سانسور و قايم كردن موضوع هستيد..؟!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
58
14
تا وقتی فیلتر نشه وضع همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
فیلترشه که راحت دلالی تون رو بکنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
6
77
عاقبت تورم و فقر همین است تن فروشی نوامیس ما در داخل کشور و بیرون کشور .این گزارش را بخوانن و عکس العمل از خود نشان بدهند چرا ایران را به این در اوردید شاید لابلای این دختران نگون بخت از آشنایان خودتان هم باشد همانطور که به مسئله حجاب اهمیت میدهد چاره این اتفاق وحشتناک را هم عملی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
ایران را آنان به این روز درآوردن که شروع کردند به کوتاه کردن پاچه ها و آستین ها و لباسها
با شعار کم کردن گیر مامان و باباها
با شعار آزادی حجاب
با شعار چاردیواری اختیاری
با شعار عیسی به دین خود موسی به دین خود
با شعار هر کی را تو قبر خودش میذارن
و.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
به خدا قسم علت تورم و فقر و تحریم نیست, بی شرفی است , به هر دلیلی که ادم فقیر باشد , واقعا تن فروشی درست است ؟ ! علت خود ماییم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
چقدر زنان عفاف با حجاب ولی فقیر زندگی شرافتمندانه دارند ...
یامهدی ادرکنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
درسته فقرهم یکی از علل است ولی اگر چنین بود که زمان طاغوت باید فحشا بیداد میکرد چون مردم ازاین فقیرتر بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
ربطی به فقر نداره واقعا خیلی زن و دختر با غیرت هست که کار های سخت رو انجام میدن ولی تن به تن فروشی نمیدن اگه دقت کنیم اکثر دخترا فریب مدلینگ رو میخورن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
9
75
تحریم نعمت است یکی از اثار نعمت همینه و دلواپسان کجایند این نعمت را ببینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
فقر و تحریم و ... از این دست عوامل , علت تن فروشی نیست , آخه بعضیا خیلی هم پولدارند ولی تن فروشی می کنند اونهم رایگان ....! حالا علت معلوم شد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
2
40
چقدردیر بیدارشدید!!؟؟ من ۸سال قبل برای ویزای بریتانیا چندماهی دبی بودم شرایط زنها ودخترهای ایران شرم آوربود، علاوه برعربها مردها وپسرهای ایرانی فراوانی طی چندروزبا یک زن بودند ما گمان میکردیم همسرهستنداما روزآخرتوجه میشدیم نسبتی ندارند همه جورتیپ وقیافه هم بودهم ظاهرموجه وهم ظاهرهای آنچنانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
کافیه پاشون برسه به مرز های دیگه،از خود بیخود میشن این زنا...
البته همسرشون هم به نحو دیگه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
بی بند وباری و تحریکات جنسی در فرهنگ غرب انسان را به اینجا می کشاند که برای رفع فقر باید سراغ ساده ترین راه برود. مشکل ضعف ایمان به خداست.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
8
7
این تبلیغ بود یا انتقاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
11
53
هر چی باشه اینم یه جور صادرات غیر نفتیه. این موفقیت رو به همه دست اندر کاران کشور تبریک میگم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
حتی به کنایه هم حرفت زشته
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
3
31
پسرهای جوان و دم بخت رغبتی به زن گرفتن و تشکیل خانواده ندارند . دلیلش هم دو مساله هست یکی اینکه ............و دیگری اینکه هزینه تشکیل زندگی برایشان مشکل است و نمی خواهند زیر بار هزینه های سرسام آور بروند(مسکن. خورد و خوراک . پوشاک. هزینه مدرسه کودک )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
جمع کن این بهانه های مسخره را....
پول داره برای خونه مجردی و خرج ازدواج سفید،پول نداره برای ازدواج رسمی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
تجمل گرایی, سخت گیری در ازدواج. چشم روهم چشمی , و هزار ساخته خود ساخته که اصلا در فرهنگ ما نبوده و از غرب آمده مانع ازدواجه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
4
29
چشمشان روشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
5
37
در کنار ریزش ها رویش ها هم بسیار است کافی است به جوانان اروپا و آمریکای لاتین نامه بنویسیم
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
7
45
انهایکه تحریم را نعمت دانسته..... .
تاریخ انها را ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
27
15
هرکسی هم عقل معاش دارد هم عقل معاد. حرص و طمع باعث گرفتاریست کسانیکه دنبال درامدهای بالا هستند دم به تله می دهند آنهایی که زندگی لاکچری می خواهندخود را به چاه می اندازند.منم دلم میخواد زندگی آنچنانی داشته باشم ولی به چه قیمتی؟!!! به قیمت از دست دادن آرامشم!!!!!!!!!! هرگز من راضی ام به همین نداری ام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
1
28
اصلا چگونه و به چه دلیل همچین مشاغل رذل و کثیفی در کشور درست شده است؟ مسئولان تا الان مگر خواب بوده اند
پاسخ ها
ازرپاد
| Germany |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
با فرمایش شما بیدار شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
1
21
چشم روشن همه .... شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
چشم غرب زده ها روشن .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
4
16
سده بعدی بهتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
غرب دنبال قانونی کردن , تحارت تن فروشی مثل قانون همجنس بازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
6
10
خخخخ خب که چی
هر کسی با اختیار و اراده خودش میره سمت اینکارا به کسی ربطی نداره
جیم الف بره به نگاهی به سابقه و عملکردش بندازه ببینه واس چی هنمچنین فسادی دامنگیر جوانها شده
دلیلشم واضحه فقر فقر فقر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
طمع طمع طمع
بی حیایی بی حیایی بی حیایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
وقتی درامد هزار و خرج میلیون وقتی جوانها نمیتونند به خاطر گرونی ازدواج کنند و اگه ازدواج کنند فوری طلاقه وقتی فساد همه جا رو گرفته ولی چشمها همه بسته شده و کسی کاری نمیکنه بعد یک عده چشم و گوش بسته که واقعا نمیفهمند چی میگن ادعای پوچ میکنند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
3
14
"اینهم عزت
.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
وقتی موبایل ها پر از فیلم مستهجن باشع اخرش میشه این ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
2
16
کلاه مون را بندازیم بالاتر..کشوری بااین همه ثروت داره تبدیل به تایلند میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
مسیولین به جای انحراف افکار عمومی و بازی دادن جوانان در دختر آبی و ورزشگاه رفتن زنان و ترویج بی حجابی و فریب مردم, مشکلات اقتصادی را رفع کنند...
ناشناس
|
France
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
1
15
ننگ بر این درآمد شرف فروشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
1
11
اميدوارم جام جم توقيف نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
21
ازمدتها قبل این جنایت بوده ولی بدبختی این است که همه چیزراانکارمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
به جای ورزشگاه زنان فکر آب و نان زنان باشید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
9
7
تن فروشی محصول فرهنگ غرب و بی بند و باری و دوری از حجاب و عفاف است. چقدر فقیر شریف اند که عزتمندانه زندگی می کنند. دلایل فقر دوری از خداست . حرص است. گناه است. فساد برخی دولتمردان و مردم است. دشمنان مردم را تحریم می کنند, جوانان را تحریک جنسی می کنند و بعد مژده زندگی خیالی می دهند و آخر القا می کنند نظام اسلامی علت است.
وقتی فرهنگ فاسد غرب , تن فروشی را رسمی می کند و سایت تن فروشی ایجاد می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
9
8
اینهایی که تن فروشی را معلول فقر و ... می دانند دنبال بی بند وباری و بی حجابی و کاواره و ... هستند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
فقیر بودی؟از فقر و نداشتن یه تیکه نون در تمام طول روز و شب خبر داری؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
كاواره نه دوست عزيز … كاباره در ضمن ما سالهاست ديگه تو كشور كاباره نداريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
6
4
تن فروشی بدل به یکی از بحث برانگیز ترین چالشها در کشورهای اروپایی شده است. آیا باید تن فروشی را محدود و ممنوع کرد یا اینکه باید انرا در چارچوبهای قانونی قرار داد و آنرا کنترل کرد. ممنوعیت کامل در دو کشور رومانی و فنلاند اجرا می شود اما امار تن فروشان زیرزمینی با افزایش عرضه در این کشورها هر ساله افزایش می یابد.

متن بالا ابتدای گزارش یورونیوز است ...
اروپا که به قول بعضی ها فقر نیست. تحریم که نیست. غرب گل و بلبله. پس علت تن فروشی چیه ؟!

در سوی دیگر، کشورهای دیگر اروپایی هم هستند که تن فروشی را قانونی کرده اند و آنرا تحت کنترل درآورده اند. دانمارک، هلند، آلمان، سوئیس و یونان.

مردم ما هوشیارند فریب غرب و غرب زده را نمی خورند . قدر اسلام عزیز را می دانند. با سختی زندگی می کنند . تحریم های ظالمانه و فساد غرب زده ها را تحمل می کنند ولی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
3
8
تبریک به همه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
1
8
ای کاش این زنان ودختران قبل از هر چیز به فکر آبروی خانواده و وطنشان بودند.چطور راضی میشوندخودشان را به بیگانگان کثیف بخاطر پول تسلیم کنند.وای کاش حداقل نام مسلمانی را یدک نمیکشیدند.همیشه فقرکموبیش بوده ولی درتاریخ، افتخارکشور ما به نجابت زنان وپاک دامنیشان به هرقوم ومذهبی که بوده اند بوده.حالابا وجود اکثریت مسلمان چرررررا؟؟؟؟؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
4
6
متاسفانه قاچاق جنسی در کل دنیا رواج دارد و اختصاصی به ایران ندارد. مساله شومی که عوامل پیدایش آن و همچنین بدبختی هایش یکی دو تا نیست. لطفا مواظب خودتون باشید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
6
11
برخی دختران. خودشان میخواهند. به هر قیمت. جایی باشند.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
1
6
مگر ما درکشور تن فروشی داریم؟درکشورما حتی یک نفرهم تن فروش وجود ندارد.ببینید چه راحت خیال خودمان را راحت کردیم.با پاک کردن صورت مسئله دیگر نیازی به حل مسئله نداریم.
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
2
3
وقتی فقر ازدر وارد میشه ایمان از در دیگه خارج میشه بقول ده نمکی کلاهتون روبزاریدبالاتر شاید فرجی بشه
kmp
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
5
6
اگر فقط 600 هزار تومان به هر ايراني يارانه بدهند هيچكس به اين كارها نمي افته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
با یارانه مشکل حل نمیشه، نیاز به آموزش و اشتغال هست. کجای دنیا با پول مفت میشه آدم تربیت کرد.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
3
7
زنا چطور راضی میشن تن فروشی کنن کار حلال کردن درسته سخته و پول خیلی کمی داره ولی شرف داره به اینکه زن یا دختری تنش رو به چندین نفر اجاره بده مطمئنا یا روانی میشن در زمان پیری یا خودکشی میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
متاسفانه خیلی از کارهایی که بنظر حلال هم می رسد باز پشت پرده پر از کثافت کاری است......بی اخلاقی و ....مردان و فقر مالی زنان نیز مزید بر علت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
ازدواج برای مهریه گرفتن ت.... نیست؟! خخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
1
9
ما ایرانی هستیم غیرتمون کجا رفته .والله سر مرز خدمت کردم قاچاق دختر میکردن از مشهد به افغانستان .همین شخص بند بالای 17 تا افغان دلال که از اون طرف میومدن اینور کشتمشون .در عوضش سردار هنگ هر نفری که کشتم سال 88 ...مبلغ 45 تومن بهم داد .به نظرم به اماراتی یا عرب جماعت رحم نباید کرد چون خواهر مادر ندارن .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
خسته نباشی پینوکیو!!!
حسين
| United States of America |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
دروغ ۱۳بدر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
با قانونی ک برا زنادهست مردا ازرازدواج و مهر دادن میترسنداونروزا میگفتن کی داده کی گرفته الان تا محضری میشه درخواست میدن
حسين
|
United States of America
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
1
1
باسلام..این حرفها چیه بابا قاچاق دختران کدومه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
2
همه چیز خوبه،ای کاش کار وسابقه بیمه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
2
باید گرونی برداشته شه مملکت ما کم درامد نداره مردا همش بکار ولی پولشون کفاف نمیده شب خسته و بی پول با زنش دعواش میشه و کار ب طلاق زن نمیتونهخرجیشو در بیاره میره دنبال پول حروم صبح تا شبم کار کنه نه بیمه داره نه پول حسابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
برای پایان دادن به تن فروشی فرار دخترها
نیاز است یک ادم فوق مهربان و تری ملیاردر یک یا چندین واحد برج بسازه مثلا 1000000 هزار خانه با امکانات ... هر زن تنفروش و فراری زن تنها
مراجعه کننند به این و همه این زنان به عقد داعم این اقای پولدار و مهربان در بیاند و مشکل تن فروشی و فرار زنان حل میشه
در هر کشوری .....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین