کد خبر: ۶۱۷۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷

پیروزی بارسلونا، اینتر، ناپولی و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا توانست در دیدار برابر اسلاویا پراگ با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و اینتر هم در یکی از حساس ترین دیدارها دورتموند را با دو گل شکست داد. تیم‌های مدعی لیورپول و ناپولی هم به پیروزی رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :

هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام ۸ دیدار به پایان رسید. ابتدا چلسی در خانه آژاکس توانست پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و بازی را با یک گل به سود خود به پایان رساند. تک گل این بازی را باتشوایی در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه والنسیا توانست با یک گل لیل را از پیش رو بردارد. در این گروه سه تیم آژاکس، چلسی و والنسیا ۶ امتیازی هستند و لیل هم بدون امتیاز در قعر جدول رده بعدی جای دارد.

پیروزی بارسلونا، اینتر، ناپولی و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

در گروه G هم دو دیدار برگزار شد. ابتدا لایپزیش در ورزشگاه خانگی خود از زنیت پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک پیروز این بازی شود. در این دیدار سردار آزمون در ترکیب اصلی به میدان رفت و در دقیقه ۷۵ از بازی تعویض شد.

در دیگر دیدار این گروه بنفیکا با نتیجه دو بر یک لیون را شکست داد.

در این گروه لایپزیش با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و زنیت هم با چهار امتیاز در رده دوم جای دارد و لیون هم با چهار امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم جای دارد.

در گروه F در حساس‌ترین دیدار این گروه اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتسا از دورتموند پذیرایی کرد و توانست پیروزی ارزشمندی را کسب کند.

اینتر در این بازی با دو گل به پیروزی رسید. گل‌های نرآتزوری را مارتینس و کاندروا به ثمر رساند و البته شاگردان کونته یک پنالتی را هم از دست دادند.

در دیگر دیدار این گروه بارسلونا مهمان اسلاویا پراگ بود و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

برای بارسلونا در این دیدار لیونل مسی در دقیقه ۳ و بازیکن حریف به اشتباه گلزنی کردند.

در این گروه بارسلونا با ۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و تیم های اینتر و دورتموند هم ۴ امتیازی هستند.

گروه E و اما در این گروه هم دو دیدار برگزار شد و تیم‌های مدعی صعود به پیروزی دست پیدا کردند.

ناپولی که مهمان سالزبورگ بود توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و اما لیورپول مدافع عنوان قهرمانی پیروزی آسانی را برای خنک به دست آورد و در بلژیک توانست با نتیجه قاطع چهار بر یک به پیروزی برسد.

برای لیورپول در این دیدار چمبرلین دو بار و سادیو مانه و محمد صلاح گلزنی کردند.

در این گروه هم ناپولی با ۷ امتیاز در صدر قرار داد و لیورپول هم با ۶ امتیاز در رده دوم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین