کد خبر: ۶۱۷۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

واریز درآمدهای اینستاگرامی پرسپولیس به حساب یک خانم!

شکایت باشگاه پرسپولیس به خاطر سوء استفاده از صفحه اینستاگرام این باشگاه در شعبه ۹ بازپرسی فرهنگ و رسانه جریان دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

حدود دو سال قبل باشگاه پرسپولیس صفحه اینستاگرامی خود را راه‌اندازی کرد و پس از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، توانست برای صفحه رسمی خود تیک آبی " احراز هویت" نیز دریافت کند اما پس از گذشت چند ماه مشخص شد صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس که در سایت این باشگاه نیز برای آن تبلیغ شده بود تا تعداد دنبال کننده‌های آن به حدود دو میلیون نفر برسد، در اختیار باشگاه پرسپولیس نیست. همین موضوع کافی بود تا مسوولان وقت باشگاه با طرح شکایتی در دادسرای فرهنگ و رسانه پیگیر موضوع شوند.

پرسپولیسی‌ها بیش از یک سال تلاش کردند و در نهایت توانستند اداره‌ی صفحه اینستاگرام خود را به طور کامل در اختیار بگیرند اما این موضوع هم باعث نشد پرونده شکایت آن‌ها از افرادی که صفحه را غیرقانونی اداره می‌کردند و تبلیغات خود را در آن منتشر می‌کردند پیگیری نشود.

واریز درآمدهای اینستاگرامی پرسپولیس به حساب یک خانم!

همان زمان که این صفحه از اختیار باشگاه پرسپولیس خارج شده بود شایعه‌ای مطرح شد که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس صفحه را در اختیار دارد و این صفحه را در اختیار مسوولان باشگاه پرسپولیس قرار نمی‌دهد. اما باشگاه بدون توجه به شایعات، تنها بر اساس نامه رسمی که از اینستاگرام دریافت کرده بود در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه شکایتی باز کرد و در آن شکایت ایمیل و شماره تماسی که اکانت رسمی باشگاه پرسپولیس روی آن ثبت شده بود را به دادسرا ارائه کرد.

البته پرسپولیسی‌ها بعدها که این صفحه را در اختیار گرفتند متوجه شدند که طی یک سالی که اداره صفحه در اختیارشان نبوده، ۹۰ شرکت، شخص و همین‌طور فروشگاه در صفحه مذکور برای خود تبلیغات کردند و در ادامه با پیگیری موضوع مشخص شد هزینه‌های این ۹۰ تبلیغ را به حساب شخصی یک خانم واریز کرده‌اند. در همین راستا شکایت باشگاه پرسپولیس از این خانم که پول‌های تبلیغات به حسابش واریز شد هم به دادسرای فرهنگ و رسانه ارائه شد.

در همین رابطه شکایت باشگاه پرسپولیس از صاحب شماره موبایلی که صفحه روی آن ثبت شده بود و همین‌طور خانمی که پول تبلیغات به حسابش واریز شده بود در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در جریان است و باید منتظر بود تا پس از بررسی این نهاد، اطلاعت جدیدی درباره این پرنده ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
سیاسی نباشه حق با زنه است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین