کد خبر: ۶۱۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۲
انصاری‌فرد در آخرین جلسه با دنیزلی:

ارزش‌های فنی دنیزلی در آینده مشخص می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، ساعت 30/10 شب گذشته، محمدحسن انصاری فرد به همراه برخی مسئولان باشگاه در محل اقامت دنیزلی حضور یافت و نزدیك به 2 ساعت برای آخرین بار با وی گفت و گو كرد. 

یكی از حاضران این جلسه به نكاتی جالبی در خصوص اظهارات رد و بدل شده بین انصاری فرد و دنیزلی اشاره می كند. سرمربی تركیه‌ای سعی می‌كند مانند همیشه با خنده خود را با روحیه نشان دهد؛ اما كاملا مشخص است كه ار روحیه مناسبی برخوردار نیست.
دنیزلی با اشاره به سال‌ها مربیگری در اروپا می‌گوید: بارها در دیدارهای حساس مرحله نهایی و نیمه نهایی حاضر بودم. بسیاری را بردم و به دفعات نیز مغلوب شدم؛ اما آخرین شكست برای من تلخ ترین بود. 

وی اینگونه ادامه می‌دهد: سال گذشته نیز همراه پاس در دیدار مقابل العین در دقایق پایانی پیروزی را با شكست عوض كردیم؛ اما تلخی شكست مقابل سپاهان به مراتب بیش تر است چرا كه بیش از 100 هزار تماشاگر مشتاق با ناراحتی و افسردگی ورزشگاه را ترك كردند. 

مدیرعامل باشگاه در پی این اظهارات به فوتبال زیبای پرسپولیس اشاره می‌كند: بی شك كسب قهرمانی لذت بخش است؛ اما هواداران از شما رضایت دارند چرا كه پس از مدت ها شاهد ارائه فوتبالی ناب و زیبا از سوی تیم محبوب خود هستند. بی شك ارزش‌های كار شما در آینده مشخص می‌شود. 

و دنیزلی اینگونه پاسخ می‌دهد: مدت‌ها پیش به همراه گالاتاسرای قهرمان لیگ تركیه شدم. 2 سال قهرمان شدم و 2 سال نیز قهرمانی را از دست دادم؛ اما همواره مورد حمایت هواداران بودیم چرا كه تیم ما زیبا بازی می‌كرد و همیشه ورزشگاه پر از تماشاگر بود. احساس می‌كنم كه در این فصل نیز پرسپولیس اینگونه بود. 

سرمربی تركیه‌ای در خصوص وضعیت مربیگری خود نیز اظهار نظر می‌كند: فعلا قصد ندارم هدایت هیچ تیمی را برعهده بگیرم. پیشنهادهای داخلی و خارجی وجود دارد اما تا ماه جولای استراحت می‌كنم و در این تاریخ به یكی از پیشنهادهای تلویزیون تركیه برای تفسیر مسابقات فوتبال پاسخ مثبت می‌دهم. به احتمال زیاد فصل آینده مربیگری نخواهم كرد. 

انصاری فرد به نیاز فوتبال ایران به حضور مربیان مطرح خارجی اشاره و می‌گوید: یكی از برنامه های ما در این مدت استفاده از دانش روز فوتبال بود. شكست مقابل سپاهان و رفتن شما تا حدودی برنامه‌ها را مختل می‌كند و این به سود فوتبال ما نیست.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه می‌دهد: قطعا اگر داور در دقایق پایانی آن پنالتی را به سود سپاهان اعلام نمی‌كرد و ما به دیدار نهایی راه پیدا می‌كردیم امروز همه مشغول تعریف از ارزش‌های فنی شما بودند. امیدوارم این مسائل باعث نشود تا بحث حضور مربیان مطرح خارجی در فوتبال ایران و استفاده ازدانش روز دنیا كمرنگ شود. 

انصاری فرد در خاتمه اظهارات خود از دنیزلی به دلیل همراهی تیم با وجود مشكلات فراوان تشكر و قدردانی می‌كرده و می‌افزاید: شما پیش از حضور در پرسپولیس در تیم هایی مربیگری كردید كه از تمامی امكانات لازم برخوردار بودند. بی شك پرسپولیس نخستین باشگاهی بود كه برای شما مشكل ساز شد و كمبود ها هم اندك نبود اما هرگز پا پس نكشیدید. 

دنیزلی در این خصوص می گوید: هنگامی كه با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شدم می‌دانستم كه این تیم مشكلاتی دارد؛ اما اعتراف می‌كنم فكر نمی‌كردم مشكلات تا این حد بزرگ و جدی باشد. البته عقب نشینی نكردم چرا كه تعهد دادم و باید به آن پایبند می‌بودم. 

یكی از حاضران در جلسه می‌خواهد در خصوص بدشانسی‌های دنیزلی در مدت حضور در ایران نظر وی را جویا شود اما سرمربی تركیه ای تنها سكوت می‌كند و در پایان تنها به ذكر این نكته بسنده می‌كند كه از حضور در ایران خوشنود است. 

همچنین در پایان این جلسه در خصوص مطالبات دنیزلی صحبت به میان آمد كه انصاری فرد قول داد به محض دریافت سهم باشگاه از انتقال مهرداد اولادی به تیم الشباب امارات، طلب دنیزلی به حسابش واریز شود. 

مربی تركیه‌ای پس از این جلسه 2 ساعته راهی فرودگاه شد و ساعت 30/3 دقیقه تهران را به مقصد كشورش ترك كرد و حاضر نشد با وجود گلایه از بسیاری افراد علیه كسی موضع گیری كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین