کد خبر: ۶۱۸۱۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

دستگیری روح‌الله زم شاهکار سپاه بود

امام‌جمعه یزد بابیان اینکه دستگیری روح‌الله زم شاهکار سپاه بود، گفت: دشمنان انقلاب و نظام از دستگیری توسط نیروهای اطلاعاتی ایران ترس و واهمه دارند.
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان یزد بابیان اینکه حرکت اربعین حسینی امتیازات و خصلت‌های بسیار مثبتی را در پی دارد گفت: جنبه مردمی حرکت اربعین حسینی باید حفظ و دولت‌ها نباید سعی کنند که این برنامه چهره دولتی به خود بگیرد.

امام‌جمعه یزد اضافه کرد: دولت ایران و عراق باید زمینه‌سازی و برنامه‌ریزی داشته باشند که زیرساخت‌های این حرکت عظیم را بهتر کرده و بستر را برای حرکت مردمی آماده کنند و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هرکسی به هر میزانی که دارد را در اختیار دیگران قرار می‌دهد تا بتواند خدمتی به زائران امام حسین (ع) انجام دهد.

وی بابیان اینکه این حرکت جهانی به‌سوی اباعبدالله الحسین (ع) یعنی حرکت به سمت آرمان‌های خدای متعال، تصریح کرد: ما باید سعی کنیم در این حرکت، بصیرت مردم را نیز ارتقا دهیم.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه اخلاص در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی باید در طول سال نیز حفظ شود گفت: این عمل مخلصانه که برای امام حسین (ع) و خدای متعال است باید حفظ شود.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه ما وظیفه‌داریم هر قدمی که می‌تواند سبب حفظ این انقلاب شود را یاری کنیم، اظهار داشت: صهیونیست‌ها به دنبال این بودند که دنیا را به شکلی درآورند که خدای متعال در آن نباشد ولی انقلاب اسلامی توانست اسلام را به جهانیان معرفی و هرروز بر عزتش افزوده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اضافه کرد: مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و والدین باید فرزندان را در مسیری که انقلاب و امام حسین (ع) شروع کرده و مسیرهای پیشرفت در تمام عرصه‌ها را برای انسان‌ها به وجود می‌آورد تربیت کنند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری روح‌الله زم، سر شبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز گفت: این فرد یکی از افراد آمریکا، اسرائیل و صهیونیست بود که با شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران دستگیر شد که سبب سردرگمی دشمنان انقلاب و نظام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین