کد خبر: ۶۱۸۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

جدایی جهانبخش از برایتون؟ پاتر: بله و نه!

ما می‌دانیم که همه بازیکنان دوست دارند، بازی کنند. هنوز زمان پیش روی او است تا بتواند به این هدف برسد. باید با بازیکن مشورت کنیم و تصمیم نهایی را بگیریم.
جدایی جهانبخش از برایتون؟ پاتر: بله و نه!
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برایتون با اظهارات دو پهلو از احتمال جدایی هافبک ایرانی اش در زمستان خبر داد.

به گزارش سایت «midsussextimes» انگلیس، گراهام پاتر، سرمربی برایتون اعتراف کرد که احتمال دارد علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی‌اش در زمستان از این تیم جدا شود.

جهانبخش 26 ساله در این فصل از لیگ جزیره اصلا برای تیمش بازی نکرده و تنها در جام حذفی یک بازی برای برایتون انجام داده است. هافبک ایرانی تابستان 2018 با مبلغ 17 میلیون پوند از آلکمار به برایتون آمد.

پاتر در پاسخ به سوال خبرنگاران که او در زمستان از برایتون جدا می شود، گفت: بله و نه. این جوابی است که می توانم بگویم. ما می‌دانیم که همه بازیکنان دوست دارند، بازی کنند. هنوز زمان پیش روی او است تا بتواند به این هدف برسد. باید با بازیکن مشورت کنیم و تصمیم نهایی را بگیریم.

وی افزود: او عضوی مهم از تیم ماست. همه چیز در فوتبال به سرعت تغییر می‌کند. می‌دانم که می تواند در بازی هفته آینده بازی کند یا نکند. البته در پایان این باشگاه است که درباره آینده بازیکنان تصمیم می‌گیرد. اما این شرایط برای علیرضا نیست. او بازیکن پایبندی است. او کمی با تاخیر به ما ملحق شد و نتوانست به آمادگی کامل برسد. همچنین او بعد از بازگشت از ایران با مصدومیتی مواجه شد. او بازیکن خوبی است و همه می‌خواهند در ترکیب قرار بگیرند. من او را دوست دارم و او به تمام بازیکنان روحیه می‌دهد و مشکلی در باشگاه ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین