کد خبر: ۶۱۸۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

عذاب وجدان، راز قتل در میدان تره‌بار را فاش کرد

جوان ۱۹ ساله‌ای که در حین بارگیری میوه اقدام به قتل مردی دیگر در یکی از شهرهای شمالی کشور کرده بود، دچار عذاب وجدان شده و با حضور در کلانتری به جرم خود اعتراف کرد.
عذاب وجدان، راز قتل در میدان تره‌بار را فاش کرد
آفتاب‌‌نیوز :

حوالی ساعت ۱۸ دیروز جوان ۱۹ ساله‌ای به ماموران کلانتری قائم مراجعه و اعلام کرد که در یکی از استان‌های شمال شرقی کشور یک نفر را به قتل رسانده است.

در همین راستا نیز این فرد به داخل کلانتری منتقل شد و تحقیقات اولیه از وی در دستور کار ماموران قرار گرفت و این مرد به ماموران گفت: در تاریخ ۲۷ مهرماه در میدان میوه و تره بار شهر محل سکونتم در حال بارگیری میوه بودم که با فردی دیگر دعوایم شد. ابتدا جر و بحث کردیم، اما در ادامه که بحث‌مان بالا گرفت او را با ضربات چاقو مصدوم کردم و در حالی که بسیار وحشت زده بودم، از میدان تره‌بار فرار کردم. چند ساعت بعد متوجه شدم که او جان خود را از دست داده است.

متهم که به اعتراف خودش طی این مدت در یک خانه مجردی در محدوده میدان امام حسین (ع) ساکن بوده و قصد داشته تا به عنوان نگهبان در یک شرکت ساختمانی مشغول به کار شود، با دیدن کلانتری دچار عذاب وجدان شده و تصمیم به اعتراف گرفته است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که متهم با دستور مقام قضائی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا تحقیقات تکمیلی در مورد پرونده‌اش انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین