کد خبر: ۶۱۸۳۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
وقتی دزد به خانه قاتل می‌زند؛

پایان ۵ سال زندگی مخفیانه

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که در سال ۹۳ طی یک درگیری بر اثر اختلاف مالی اقدام به قتل در شهرستان سبزوار کرده و متواری بود در پی سرقت منزلش و تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ راز جنایت ۵ ساله اش فاش شد .
پایان ۵ سال زندگی مخفیانه
آفتاب‌‌نیوز :

 سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در ۲۱ مرداد ماه سال جاری خانمی طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر از وقوع سرقت منزلش در خیابان تجاری کرج را داد.

به گزارش پلیس، وی افزود : بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۱ مرکزی به محل وقوع سرقت اعزام شدند، اما مردی حدودا ۳۵ ساله به محض مشاهد خودرو پلیس به ماموران نزدیک شده و با بیان این که سرقت منزلش جزیی بوده و خانواده‌اش به اشتباه به آنها اطلاع داده و وقت ماموران را گرفته‌اند با عذرخواهی از ماموران گشت می‌خواهد محل را ترک کنند .

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران که باید ماموریت خود را تکمیل می‌کردند آدرس و شماره شناسایی نامبرده را دریافت و پرونده تحت عنوان سرقت منزل ثبت و به پلیس آگاهی ارسال شد .

سرهنگ نادربیگی گفت: در بررسی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محرز شد که شماره شناسایی وی اشتباه است؛ بنابراین طی تماس تلفنی با نامبرده از وی خواسته شد که برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه کند اما وی با حالت بسیار پریشان و مضطرب اعلام کرد که حاضر به پیگیری پرونده نیست و تماس را قطع کرد .

این مقام انتظامی گفت: با توجه به رفتار و برخورد نامبرده و عدم اعلام آدرس منزل و مشخصات اصلی خود، کارآگاهان به وی مظنون شده و با اقدامات ویژه پلیسی و مراجعه به سامانه ثبت مشخصات افراد، هویت اصلی نامبرده مشخص شد .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به حساسیت موضوع پرونده به اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی ارجاع و در بررسی تکمیلی کارآگاهان محرز شد که نامبرده در اردیبهشت سال ۹۳ مرتکب یک فقره قتل در شهرستان سبزوار شده و از آن زمان به بعد با تغییر هویت خود در استان‌های مختلف کشور متواری بوده و اخیرا در شهرهای تهران و کرج به صورت مخفیانه زندگی می کند .

سرهنگ نادربیگی اظهار کرد: با توجه به اطلاعات موجود دستگیری نامبرده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و طی تماس با تلفن همراه وی مشخص شد که خط تلفنش خاموش است، بنابراین اقدامات پلیسی ویژه برای شناسایی وی انجام و مرحله به مرحله کارآگاهان را به سرنخ‌هایی برای رسیدن به سوژه هدایت کرد .

وی افزود: در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌های اولیه به صراحت به یک فقره قتل در حادثه نزاع و درگیری به دلیل اختلاف مالی اعتراف کرد .

سرهنگ نادربیگی در خصوص چگونگی قتل گفت: وی که از مدت‌ها قبل به علت اختلاف مالی با مقتول مشاجره داشت در روز حادثه با او درگیر شده و به کمک یکی از دوستانش ابتدا مقتول را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اجبار وی را داخل صندوق عقب خودرو انداخته و قصد انتقال نامبرده به محل دیگری را داشتند که پس از دو ساعت که در صندوق عقب را باز می کنند متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است و از همان تاریخ قاتل متواری شده و در شهرهای مختلف به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد .

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز، با توجه به اعترافات متهم موضوع ضمن هماهنگی لازم قضائی به پلیس آگاهی سبزوار نیز به صورت تلفنی اعلام و در حال حاضر تحقیقات بر روی متهم ادامه دارد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین