کد خبر: ۶۱۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

تشریح آخرین وضعیت روستاهای سیل‌زده لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان آخرین وضعیت روستاهای سیل‌زده استان را تشریح کرد.
تشریح آخرین وضعیت روستاهای سیل‌زده لرستان
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود رضایی در جلسه مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که پنج خانوار در روستای ملاوی هستند که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند.

وی ادامه داد: برای انجام امور مربوط به اسکان این خانوارها پنج راه‌حل پیشنهاد شده‌ که آن‌ها هیچ‌کدام را انتخاب نکرده و درخواست سکونت در داخل شهر را دارند.

رضایی با اشاره به این‌که در روستای جلگه خلج و چم گرداب ۹ خانه باید در حریم تأسیسات ساخته شوند که برای اجرای آن باید از راهداری مجوز ساخت گرفته شود، عنوان کرد: در روستای چم‌تکله نیز ۱۴ خانه بلاتکلیف است که ساخت آن‌ها به مجوز منابع طبیعی نیاز دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، با اشاره به نیاز روستای چم‌گردله به اصلاح شبکه برق، بیان کرد: شبکه قبلی روستای چم‌مهر بالا و پایین فرسوده است که کار بهسازی انجام شده و نیاز به آسفالت دارد.

وی ادامه داد: در شهرستان خرم‌آباد نیز ۱۶۷ واحد بلاتکلیف مانده‌اند که از این تعداد هشت واحد که کاملاً تخریب شده بودند به مسکن مهر منتقل شده و از تعداد باقی‌مانده ۲۸ نفر سند دارند و بقیه سند ندارند و مالکیت آن‌ها اثبات نشده‌ اگر اثبات کنند از مسکن مهرها به آن‌ها اسکان می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین