کد خبر: ۶۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اعلام شد

ترافیک پرحجم در محورهای هراز و چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای هراز و چالوس پرحجم است و احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران در بعدازظهر امروز وجود دارد.
ترافیک پرحجم در محورهای هراز و چالوس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی در توضیح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: سطح راه‌ها در برخی از محورهای مواصلاتی کشور در استان‌های مازندارن، اصفهان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان، کهگیولویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، دیلم-گناوه بوشهر لغزنده‌ هستند و راننده‌ها باید برای تردد دقت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در ارتفاعات کرج-چالوس، گردنه آوج در استان‌های قزوین و همدان، گردنه اسدآباد در همدان و اسالم-خلخال اردبیل مه‌گرفتگی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تأکید کرد که در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور هراز و جنوب به شمال چالوس پرحجم است.

سرهنگ رحمانی گفت: یک‌طرفه شدن محور کرج-چالوس از سمت مرزن‌آباد به سمت تهران از بعدازظهر امروز (یکشنبه 5 آبان)، در دستور کار قرار دارد اما هنوز ساعت شروع این محدودیت تردد قطعی نیست و متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان توصیه کرد که راننده‌ها سرعت مطمئنه را در مواقع لغزندگی جاده‌ها رعایت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین