کد خبر: ۶۱۸۴۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

لوکس‌ترین برند دنیا لوکس‌ترین برند آمریکا را می‌خرد

لوئی ویتون در ادامه تلاش خود برای تصاحب برندهای لوکس این بار به سراغ برند تیفانی رفته است.
لوکس‌ترین برند دنیا لوکس‌ترین برند آمریکا را می‌خرد
آفتاب‌‌نیوز :

منابع آگاه در شرکت تیفانی آمریکا به رویترز اطلاع داده اند که برند لوئی ویتون پیشنهادی را برای خرید این برند مشهور آمریکایی ارائه داده است.

تیفانی که به عنوان هفتمین برند لوکس باارزش جهان در سال جاری معرفی شده است بیشتر به خاطر محصولاتش در حوزه طلا، جواهرات و ساعت شناخته می شود و لوکس ترین برند آمریکایی است.

لوئی ویتون در ماه های اخیر به تلاش های خود برای تصاحب بازار آمریکا شدت بخشیده است.

طبق گفته این منابع آگاه، لوئی ویتون برای خرید این برند ۱۱.۹ میلیارد دلار پیشنهاد کرده است و تیفانی برای بررسی این پیشنهاد یک مشاور استخدام کرده هر چند که هنوز به این تقاضا پاسخی رسمی نداده است و مشخص نیست که این برند قبول کند زیرمجموعه لوکس ترین برند جهان شود.

خبرگزاری بلومبرگ نیز اعلام کرده که مذاکراتی بین این دو غول لوکس جهان در حال انجام است اما هنوز کسی از دو طرف حاضر به اظهار نظر در این خصوص نشده است.

لوئی ویتون که اکنون برخی از لوکس ترین برندهای جهان نظیر فندی، دیور و جیوانچی را در اختیار گرفته است به دنبال افزایش اقبال جهانی به محصولاتش، به دنبال گسترش فعالیت خود و سلطه بیشتر بر بازار کالاهای لوکس است.

برخلاف برند فرانسوی، برند آمریکایی به دلیل تداوم جنگ تجاری با چین و اعمال تعرفه بر محصولاتش از طرف چین که یکی از بزرگ ترین مصرف‌کنندگان کالای لوکس جهان است، با کاهش سودآوری فعالیت‌هایش مواجه شده است.

در حال حاضر ارزش بازار برند لوئی ویتون معادل ۱۹۴ میلیارد یورو ( ۲۱۵ میلیارد دلار) برآورد می شود. در حال حاضر تیفانی که به ویژه به خاطر محصولات لوکس خود نظیر الماس در دنیا شناخته می‌شود، بیش از ۳۰۰ مرکز فروش در آمریکا و جهان دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین