کد خبر: ۶۱۸۵۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

دستگیری شرور سابقه دار پس از مزاحمت برای دختر 15ساله در تهران

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن (ع) از دستگیری یک شرور حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهم پس از مزاحمت برای یک دختر ۱۵ ساله شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری شرور سابقه دار پس از مزاحمت برای دختر 15ساله در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا ملکوتی اظهار کرد: حدودا یک هفته پیش پدر دختری ۱۵ ساله به کلانتری مراجعه و اظهار داشت؛ دخترم هنگام مراجعه به منزل مسکونی مورد مزاحمت آقایی حدودا ۳۰ ساله قرار گرفته است و روحیه دخترم از بابت این مزاحمت به شدت آسیب دیده است که تصمیم گرفتن به کلانتری مراجعه و اعلام شکایت کنم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای شناسایی متهم به صحنه وقوع جرم مراجعه کردند، گفت: در تحقیقات میدانی چهره یکی از شرور سابقه‌دار که پیش‌تر نیز توسط ماموران همین کلانتری دستگیر و روانه زندان شده بود، شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم اعزام شدند و موفق شدند این فرد شرور را در ۳ ساختمان آن طرف‌تر در حالی که پشت کولری پنهان شده بود، دستگیر کنند.

کلانتر محله ۱۴۹ امامزاده حسن (ع) در خصوص سوابق این متهم، بیان داشت: فرد شرور سابقه‌دار بوده و پیشتر تحت عناوین مجرمانه‌ای از قبیل برهم زدن نظم عمومی، اسیدپاشی و ایجاد رعب و وحشت دستگیر شده است.

بنابراین گزارش، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
خواهشا در مورد زندگی خصوصی بازیگران ومردم اظهار نظر نکنید که چقدر فلانی چاق شده زندگی خصوصی هرکس به خودش ارتباط داره
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
لطفا نه در مورد خانم رهنما ونه هیچکس دیگری اظهار نظر نکنید شماها که در زندگی خصوصی دیگران نیستید پس به چه حقی قضاوت میکنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین