کد خبر: ۶۱۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۰
قلعه نوعی:

در بازی با مکزیک به اهداف خود رسیدیم

پس از 8 ماه به وعده خود عمل کردیم
آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با ایپنا؛ در مورد دیدار تیم‌ملی مقابل مکزیک و شکست سنگین تیم ایران در این دیدار گفت‌: مطمئن باشید که فاصله فوتبال ما از فوتبال مکزیک چهار گل نبود و حداکثر ما باید با اختلاف یکی،‌ دو گل شکست می‌خوردیم اما اشتباهات فردی و نیز اشتباهات داوری در شکست ما تأثیرگذار بودند.

سرمربی تیم‌ملی ایران تأکید کرد به طور مثال اگر عنایتی از موقعیت خوبی که داشت به درستی استفاده می‌کرد و یا اینکه داور مسابقه آن پنالتی صددرصد را به نفع ما اعلام می‌کرد، این نتیجه رقم نمی‌خورد.

قلعه‌نوعی ادامه داد: مکزیکی‌ها برای انجام این بازی سه هفته در اردو بودند اما ما این ریسک را انجام دادیم که بلافاصله پس از اتمام مسابقات لیگ برتر با یک سفر طولانی 30 ساعته به سن‌لوئیس برویم و بدون حضور لژیونرها و بازیکنان سپاهان و پرسپولیس در مقابل تیم‌ملی مکزیک بازی کنیم. خستگی ناشی از این پرواز نیز در باخت ما مقابل مکزیک بی‌تأثیر نبود. تیم ما پتانسیل بازی در مقابل تیم‌های بزرگ را دارد و من باتوجه به شرایط موجود از اکثر بازیکنان تیم رضایت کامل دارم.

وی افزود: در این دیدار برخلاف نظر خیلی از افراد، نتیجه‌گیری نیز برای ما مهم بود، چرا که این نتیجه در رنکینگ فیفا تأثیرگذار است اما مهم‌تر از نتیجه اهدافی بود که در این دیدار دنبال می‌کردیم و خوشبختانه به آن اهداف رسیدیم. در این بازی ما می‌خواستیم بازیکنان خود را محک بزنیم و نسبت به آنها شناخت لازم را پیدا کنیم و خوشبختانه توانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم. البته همان طور که گفتم برای رسیدن به این هدف ریسک بزرگی انجام دادیم.

سرمربی تیم‌ملی کشورمان تأکید کرد: برای مسابقات جام ملت‌های آسیا تلفیقی از بازیکنان این سه تیم را به همراه خود خواهیم برد.

قلعه‌نوعی که در هنگام انجام این مصاحبه در محل تمرین تیم‌ملی «ب» حضور داشت، گفت: به طور مثال از همین تیم‌ملی «ب» حسن رودباریان، سیدجلال حسینی، مهدی رجب‌زاده، حسین بادامکی و سیدمهدی واعظی و چند بازیکن دیگر را به اردوی تیم‌ملی دعوت خواهیم کرد و از میان آنها بهترین‌ها را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا به مالزی خواهیم برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین