کد خبر: ۶۱۸۷۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

تاریخ دقیق افتتاح آزادراه تهران-شمال اعلام شد

رییس بنیاد مستضعفان تاریخ دقیق افتتاح آزادراه تهران-شمال را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

پرویز فتاح در یادداشتی در صفحه توییتر خود با اشاره به بازدیدی که از این پروژه داشته است، اعلام کرد قطعه اول آزادراه تهران-شمال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس بنیاد مستضعفان پیشتر نیز از افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران – شمال به طور ۳۲ کیلومتر در دهه فجر خبر داده بود، اما وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که آزادراه تهران-شمال را زودتر از دهه فجر افتتاح می‌کنیم، از مسدود شدن جاده چالوس در برخی روزهای میانی هفته برای انجام عملیات فاز دو آزادراه تهران-شمال خبر داده بود.

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه براساس اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان، منطقه یک آزادراه تهران-شمال دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و چرا تاریخ افتتاح و بهره‌برداری این آزادراه تغییرات زیادی داشته است؟ اعلام کرد: از قبل هم گفته بودیم که تا پایان تابستان امسال عملیات ساخت منطقه یک آزادراه تهران-شمال به پایان می‌رسد و هم اکنون نیز این عملیات در حال اتمام است و بیش از سه هزار نفر در آنجا فعالیت می‌کنند؛ اما سیستم مدیریت و بهره‌برداری باید تست و آزمایش شود و وقتی که این سیستم مستقر شد باید این کار را انجام دهیم.

اسلامی افزوده بود: با رئیس بنیاد مستضعفان مذاکراتی داشتم و همه حرف‌های او این بود که نمی‌خواهد آزادراه تهران-شمال به صورت آزمایشی به بهره‌برداری برسد و افتتاح شود و قصد همه ما این است که تست‌ها و آزمایشات لازم روی این آزادراه و سیستم‌های آن انجام شود و روزی که افتتاح صورت می‌گیرد مردم بتوانند از این آزادراه استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: گرچه بنیاد مستضعفان به عنوان مجری پروژه، افتتاح این آزادراه را دهه فجر اعلام کرده است اما امیدواریم که خیلی زودتر این اتفاق بیفتد که همین طور هم خواهد بود و هم اکنون به شرکت‌های مستقر در آزادراه گفته‌ایم که هر چه زودتر کارشان را تمام کنند و به منطقه ۲ آزادراه مهاجرت کنند، چرا که می‌خواهیم تا قبل از پایان دولت دوازدهم بخش‌های اصلی منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال را به پایان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که باعث شده افتتاح آزادراه تهران شمال به تأخیر بیفتد این است که می‌خواهیم عملیات تعریض جاده چالوس را به طول ۱۳ کیلومتر انجام دهیم و بنیاد مستضعفان تقاضا کرده که این جاده در روزهایی بسته شود تا بتواند به سرعت این کار را انجام دهد. در این راستا با پلیس هماهنگی‌های لازم انجام شده و قرار است در روزهای وسط هفته بتوانیم این جاده را مسدود کنیم تا مردم در هنگام اجرای عملیات تعریض اذیت نشوند و عملیات تعریض اجرا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
بیدل
|
United States of America
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
1
وای من نخوانده قضاوت کردم فکر کردم جاده واقعا بصورت کامل داره به بهره برداری میرسه آقای فتاح این فازی را که قراره آماده بشه تا شهرستانکه؟
Alureza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
0
الان ۴۰ سال کلنگ زدند اما کلنگ دسته نداره. آقای وزیر من جوان بودم به جای وعده های سر خرمن؛ می نوشتم قرار است تا شهریور یا دهه فجر افتتاح بشه. شاه بدون امکانات چه تونل هایی ساخت و چقدر هم خوش قول. متاسفانه جیره این دولت تا شهرستانک هست. بیل و کلنگ را به کارگرهای افغانی بدید خیلی زودتر از وعده شما تمام می کنند..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین