کد خبر: ۶۱۸۷۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
دفتر نخست وزیر لبنان امروز (دوشنبه) آنچه را که روزنامه "الاخبار" درباره اعتراف رؤسای شبکه‌های تلویزیونی این کشور مبنی بر دریافت پول از عربستان و امارات برای پوشش‌دهی تظاهرات مردمی منتشر کرده بود، تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

دفتر سعد حریری، نخست وزیر لبنان اعلام کرد، آنچه روزنامه الاخبار امروز منتشر کرده و مدعی شده که بیار الضاهر، رئیس هیئت مدیره شبکه "LBCI" لبنان در مقابل حریری اذعان کرده، پول‌هایی را از عربستان و امارات به همراه دو همکار خود تحسین الخیاط از شبکه "الجدید" و میشل المر از شبکه MTV برای تامین بودجه جهت پوشش‌دهی تظاهرات مردمی دریافت کرده، ساختگی بوده و کاملا بی‌پایه و اساس است.

روزنامه "الاخبار" لبنان در شماره‌ امروز خود یادداشتی تحت عنوان "ربودن خیزش" منتشر کرد که در آن نوشته بود، الضاهر در برابر حریری اعتراف کرده که به همراه الخیاط و المر بودجه‌ای را از عربستان و امارات برای پوشش‌دهی اعتراضات و تظاهرات مردمی دریافت کرده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: عربستان و امارات همچنین سمیر جعجع، رئیس حزب "القوات اللبنانیه" را تأمین مالی کرده‌اند و قطری‌ها نیز به درخواست ترکیه، برای گسترش نفوذ روزافزون خود روی طرابلس و عکار واقع در شمال لبنان تمرکز دارند.

این اظهارات در حالی منتشر می‌شود که ۱۲ روز از آغاز موج اعتراضات گسترده مردمی در سراسر لبنان می‌گذرد و مردم به سیاست‌های ریاضتی دولت و نابسامانی‌های معیشتی اعتراض دارند.

بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بیدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
هرجا صحبت پول گرفتن میشه آدم یاد سوروس می افته استاد پول گرفتن و پول دادنه. خخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین
x