کد خبر: ۶۱۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

پاشازاده: دفاع تیمی استقلال باید بهتر شود

پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: آبی‌پوشان باید در دفاع تیمی عملکرد بهتری را به اجرا بگذارند، زیرا کوچک‌ترین اشتباه در مقابل تیم‌های بزرگ موجب باز شدن دروازه می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

«مهدی پاشازاده» اظهار داشت: کفیت بازی استقلال نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی داشته و این نشان می‌دهد، استراماچونی در این مدت به خوبی از استقلال شناخت پیدا کرده است.

وی افزود: البته نباید فراموش کنیم استقلال هنوز در روند تاکتیکی خود ضعف‌هایی دارد که باید هرچه سریعتر آنها را برطرف کند. خط دفاعی استقلال هنوز ناهماهنگی‌هایی دارد که باعث می‌شود برای حریف موقعیت گل ایجاد کند.

پاشازاده: دفاع تیمی استقلال باید بهتر شود

پاشازاده تصریح کرد: استقلال در دفاع تیمی باید عملکرد بهتری را به اجرا بگذارد. کوچک‌ترین اشتباه در مقابل تیم‌های بزرگ باعث خواهد شد آنها نهایت استفاده را برده و حتی به گل برسند.

وی تاکید کرد: استقلال در مقابل پارس جنوبی جم دست به تغییر تاکتیک زد و این نشان از هوشمندی استراماچونی داشت. او وقتی دید چند مهره کلیدی خود را در اختیار ندارد بهترین راه را برگزید و جواب گرفت. استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز ابتدا به دنبال این باشد دروازه‌اش باز نشود و بعد به فکر حمله و گل‌زدن باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین