کد خبر: ۶۱۸۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

هواشناسی لرستان هشدار داد؛ بارش شدید باران در ساعات آینده و احتمال وقوع سیلاب

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در ساعات آتی، امروز شاهد آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز :

بهروز مرادپور امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز با توجه به تقویت شرایط ناپایدار و بالا رفتن شاخص‌های ترمودینامیکی برای همه نقاط استان رگبار باران و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بابیان اینکه علاوه براین شرایط در نواحی مستعد رگبار تگرگ دور از انتظار نخواهد بود، افزود:در این مدت آب‌گرفتگی معابر عمومی و روان آب سطحی و سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای را به دنبال خواهد داشت همچنین کمینه و بیشینه بارش بین 5 تا 15 میلی‌متر و در برخی نقاط بیش از 15 میلی‌متر تخمین زده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: در روز پنج‌شنبه در بیشتر نواحی استان شاهد بارش خفیف و پراکنده در ساعات بعدازظهر خواهیم بود.

مرادپور در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های دریافتی از روز جمعه لغایت دوشنبه هفته آینده بارشی نخواهیم داشت البته شایان‌ذکر است امکان تغییر در الگوهای جوی محتمل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین