کد خبر: ۶۱۸۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

اطلاعیه پرسپولیس: در استادیوم بمانید، جشن داریم

اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و اعضای تیم و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای مشترک اعلام کردند، جام قهرمانی سوپر جام سال 98 را که فردا پنج شنبه، طی مراسمی به سرخپوشان تحویل خواهد شد به هواداران تقدیم می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این اطلاعیه امده است؛ جام قهرمانی سوپر جام سال 98 را به پاس حمایت های بی دریغ که در سخت ترین لحظات همواره حامی تیم خود بودید را به شما هواداران تقدیم می کنیم. شما از ارکان و رموز اصلی پایداری پرسپولیس بزرگ ایران و تداوم موفقیت های آن بوده اید و هستید.

تردیدی نیست هواداران و پیشکسوتان، صاحبان اصلی پرسپولیس و تمام افتخارات بی بدیل آن هستند، اما این اقدام نشانه ای از قدرشناسی باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شما است.

اطلاعیه پرسپولیس: در استادیوم بمانید، جشن داریم

بر همین اساس مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل بر این مساله اصرار داشت که هم طبق اصول حرفه ای فوتبال و هم با توجه به زحمات هواداران در حمایت از باشگاه و تیم شان این جام در حضور هواداران به پرسپولیس اهدا شود. روسای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته مسابقات نیز این حق را از ابتدا محترم شمردند و ان را منطقی دانستند.

در این ارتباط به پیشنهاد باشگاه قرار بود اهدای جام در مراسمی از شروع یکی از مسابقات خانگی صورت بگیرد و در نهایت سازمان لیگ با توجه به پاره ای مخالفت ها از سوی برخی تیم ها و دلایل دیگر به منظور جلوگیری یا تعویق این امر، عصر امروز به باشگاه اعلام کرد این مراسم پس از پایان بازی با ماشین سازی انجام خواهد شد.

بر این اساس باشگاه پرسپولیس هم به اطلاع هواداران عزیز می رساند، اعضای تیم ضمن تلاشی که برای پیروزی در بازی هفته نهم لیگ برتر خواهند داشت، بی صبرانه منتظر هستند تا دریافت جام قهرمانی سوپر جام را با شما هواداران پرشور و با معرفت پرسپولیس جشن بگیرند.

پس به اتفاق اعضای تیم از پرسپولیسی های عزیز دعوت می کنیم ضمن حضور پرشور در بازی فردا پنج شنبه، پس از بازی با ماشین سازی در ورزشگاه حضور داشته باشید که جشن قهرمانی داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین