کد خبر: ۶۱۹۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

انتقاد تند یک استقلالی از اظهارات کالدرون

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: حرف‌هایی که سرمربی پرسپولیس در رابطه با تیم بزرگ استقلال بر زبان آورده است، موجب ایجاد اختلاف میان هواداران ۲ تیم خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

«اسماعیل خلیل‌زاده» اظهار داشت: حرف‌هایی که سرمربی پرسپولیس در رابطه با تیم بزرگ استقلال بر زبان آورده است باعث اختلاف میان هواداران ۲ تیم خواهد شد و بهتر است کمیته اخلاق و کمیته انضباطی برخورد جدی و قاطع با این اتفاق داشته باشند.

وی افزود: بهتر است مدیران باشگاه پرسپولیس که فوتبالی هستند حرف زدن و مصاحبه کردن را به سرمربی تیم‌شان یاد بدهند تا وی از این پس بداند که نباید درباره پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا چگونه صحبت کند.

انتقاد تند یک استقلالی از اظهارات کالدرون

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: (گابریل) کالدرون بهتر است به جای مصاحبه‌های حاشیه‌ای به فکر تیمش باشد و تمرکزش را روی مسائل فنی پرسپولیس بگذارد.

خلیل‌زاده تصریح کرد: من با «محمد حسن انصاری‌فرد» و «افشین پیروانی» تلفنی حرف زدم و از آنها خواستم بابت مصاحبه کالدرون به وی تذکر بدهند و این ۲ نفر که از جنس فوتبال هستند بابت اظهار نظر سرمربی پرسپولیس ابراز ناراحتی کردند.

وی تاکید کرد: به طور حتم اگر کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال برخورد لازم را با کالدرون انجام ندهد باشگاه استقلال از طریق مراجع قانونی پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: کالدرون حتی اگر عذرخواهی هم کند قابل پذیرش نیست؛ او باید یاد بگیرد نباید درباره استقلال حرف زده و پایش را به اندازه گلیمش دراز کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین