کد خبر: ۶۱۹۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴

انصاری‌فرد: کالدرون در مورد تصمیمات داوری حرف زده نه استقلال

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: (گابریل) کالدورن درباره تصمیم داور حرف زده و کاری با تیم استقلال نداشته ولی تیم‌ها و افراد زیادی به پرسپولیس اتهامات بسیاری زده اند؛ از اتهام پوچ حمایت از پرسپولیس گرفته تا مهندسی نتایج.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسن انصاری‌فرد با اشاره به واکنش‌هایی که به صحبت‌های کالدرون در مورد بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم نشان داده شده، اظهار داشت: کالدرون پیش از این در جلسه‌ای که داشتیم گفت که اتفاقات متعددی رخ داده که به ضرر پرسپولیس است. چیزی که من هم بر این باور هستم و آن را رسانه‌ای هم کردم و مستندات داریم. آیا غیر از این است که پرسپولیس از داوری، برنامه مسابقات، تصمیمات اتخاذ شده متضرر و برخی تیم‌ها منتفع شده‌اند؟ ما برای این حرف خود مستنداتی قوی داریم و اتهام نمی‌زنیم و از طرفی در مجموع هم دنبال تقابل با استقلال نیستیم چون دیگران از آن بهره می‌برند.

وی افزود: سرمربی پرسپولیس امروز گفته که داور تصمیمی گرفته که برایش بسیار تعجب برانگیز بوده و با تیم استقلال کاری نداشته‌ است. در این میان اما متاسفانه از اواخر فصل قبل تا کنون اتهامات واهی زیادی به پرسپولیس زده شده. از اتهام پوچ حمایت از پرسپولیس تا اتهام مهندسی نتایج. مگر غیر از این است. این اتهام که برخی تیم‌ها می‌زنند علاوه بر پرسپولیس متوجه ارکان و متولیان فوتبال هم می‌شود اما ما و کالدرون فقط می‌گوییم چرا اتفاقات دارد به ضرر پرسپولیس و نفع برخی تیم‌ها رخ می‌دهد.

انصاری‌فرد: کالدرون در مورد تصمیمات داوری حرف زده نه استقلال

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: اگر از کالدرون طرح شکایتی شود باید تمامی آنهایی که اتهام به پرسپولیس زده‌اند پاسخگو باشند و ما هم در مقابل خواستار همین خواهیم شد و مستندات مربوط به این اتهام‌ها را ارسال خواهیم کرد و بر این باوریم نیازی به طرح اعتراض و یا شکایت ما نبوده چرا که تمام این اتهامات پوچ علیه پرسپولیس و متولیان فوتبال کشور باید به طور خودکار و از سوی خود ارکان انضباطی فدراسیون رسیدگی می‌شده تا راحت به خود اجازه ندهند اتهام بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین