کد خبر: ۶۱۹۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

طوفان حاره‌ای کیار در راه دریای عمان و شرق تنگه هرمز

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، آب‌های دریای عمان و شرق تنگه هرمز تحت تاثیر طوفان حاره‌ای کیار (KYARR) در شمال اقیانوس هند، مواج پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان افزود: آب‌های دریای عمان و شرق تنگه هرمز تحت تاثیر طوفان حاره‌ای کیار (KYARR) در شمال اقیانوس هند، مواج پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و همچنین شناورهای تجاری و سنگین از تردد دریایی به عرض جغرافیایی پایینتر از ۲۵ درجه شمالی پرهیز کنند.

طوفان حاره‌ای کیار در راه دریای عمان و شرق تنگه هرمز

وی اظهار کرد: این طوفان در موقعیت جغرافیایی ۱۹.۶ درجه عرض شمالی و ۶۲.۲ درجه طول شرقی قرار دارد و مسیر حرکت آن به سمت عرض‌های پایین تر است.

سی سی پور با اشاره به اینکه در ارتفاعات استان رشد ابر پیش بینی می‌شود و وقوع رگبار پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود، عنوان کرد:روزهای پنجشنبه و جمعه نیز با گذر امواج ناپایدار آب‌های خلیج فارس و غرب تنگه هرمز با افزایش بادهای غربی متلاطم خواهد شد و احتمال رگبار باران و رعد و برق در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان اضافه کرد: از نظر دمایی، تا پایان هفته تغییرات دمایی بین یک تا سه درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین